silverlit Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Noen som vet om en måte å installere osx leopard på en mac g4 som tydeligvis ikke liker dvder? jeg har prøvd .iso er men den trenger dvd under oppstart, kan jeg koble den til pcen min å installere derfra eller må jeg kjøpe en ekstern dvd leser/brenner? foresten har jeg klart å brenne dvd -r cder men ikke +r noen som vet noe om det? Endret 28. januar 2010 av silverlit Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Mac G4? Etter og ha googlet det så er jeg nesten sikker på at det er en Power Mac G4. EDIT: Linken kom litt feil ut, så jeg redigerte. Endret 28. januar 2010 av -Perry- Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ettersom G4 kunne vært en hvilkensomhelst fjerdegenerasjons Apple-data, så lurte jeg. Han skulle sagt at det var snakk om en Power Mac, dersom dette er tilfellet. Lenke til kommentar
silverlit Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 joda.. power mac i massevis Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Dersom andre DVD-er funker på den, burde også Leopard-DVD-en funke. Eksakt hva skjer når du putter i disken? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Sjekk denne: http://gwhiz.wordpress.com/2006/09/21/inst...opard-from-dmg/ Brukte bare et halvt minutt på å se gjennom, men ser ut som en fornuftig plan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå