Gjest Guest_Thomas_* Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Vil du vera med å støtte jordskjelvofrene på Haiti. Ta eit bilete av deg sjølv å send det til 2242. Det vil koste 20,- og overskotet av dette vil verte donert til Kirkens Nødhjelp, PlanNorge og Frelsesarmeen. På www.haiti.no vil bilete ditt verte posta og du kan og lese meir om denne aksjonen! Lenke til kommentar
Olli12345 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Jeg prøver meg på noe ekstraordinært, pga. det på ber jeg moderatorene lese følgende: Jeg byr meg av sjansen av å svare direkte på spørsmålet til trådstarten ved å henvise til et emne et han ikke hentet seg inn i. Spørsmålet var i bunn og grunn om jeg vil støtte jordskjelvvoftrene på haiti. Er moderatorer enig i meg nå så flytter de tråden, hvis ikke sletter de utsagnet mitt. Nei, jeg er ikke enig. Jo, jeg syns synd på personene, jo jeg mener det er en fryktelig hendelse for menneskeheten, men jeg personlig har ingen interesse av å putte mine penger i personene som lider i Haiti. Jeg vil leve mitt egoistiske liv her i vesten og heller kjøpe en ny virkelig god forsterker til stereoanlegget mitt framfor å gi penger til haiti. Grunnen til det er at jeg er overveldende egoistisk, at jeg vil få en langt større glede av en ny forsterker framfor at haiti får det bedre. Den moderatorer som flytter innlegget mitt må gjøre det enten pga. veldig primitiv syn på filosofi eller eller fordi innlegget jeg sendte var ikke var i tråd med trådstarters. Begge absolutt gyldige, hvis det er det førstnevnte skal jeg virkelig har navnet på moderatoren. Endret 28. januar 2010 av Olli12345 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå