Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hjelp folk som trenger det

Gjest Guest_Thomas_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Thomas_*

Vil du vera med å støtte jordskjelvofrene på Haiti. Ta eit bilete av deg sjølv å

send det til 2242. Det vil koste 20,- og overskotet av dette vil verte donert

til Kirkens Nødhjelp, PlanNorge og Frelsesarmeen.

På www.haiti.no vil bilete ditt verte posta og du

kan og lese meir om denne aksjonen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver meg på noe ekstraordinært, pga. det på ber jeg moderatorene lese følgende:

Jeg byr meg av sjansen av å svare direkte på spørsmålet til trådstarten ved å henvise til et emne et han ikke hentet seg inn i.

Spørsmålet var i bunn og grunn om jeg vil støtte jordskjelvvoftrene på haiti. Er moderatorer enig i meg nå så flytter de tråden, hvis ikke sletter de utsagnet mitt. Nei, jeg er ikke enig. Jo, jeg syns synd på personene, jo jeg mener det er en fryktelig hendelse for menneskeheten, men jeg personlig har ingen interesse av å putte mine penger i personene som lider i Haiti. Jeg vil leve mitt egoistiske liv her i vesten og heller kjøpe en ny virkelig god forsterker til stereoanlegget mitt framfor å gi penger til haiti. Grunnen til det er at jeg er overveldende egoistisk, at jeg vil få en langt større glede av en ny forsterker framfor at haiti får det bedre.

Den moderatorer som flytter innlegget mitt må gjøre det enten pga. veldig primitiv syn på filosofi eller eller fordi innlegget jeg sendte var ikke var i tråd med trådstarters. Begge absolutt gyldige, hvis det er det førstnevnte skal jeg virkelig har navnet på moderatoren.

Endret av Olli12345
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...