Qiia Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei Jeg har nyig fått meg en iTouch /iPod Touch. Snart er det disco på den skolen jeg går på, og vi trenger noe ny musikk. Ettersom ingen har anledning til å brenne noe musikk, tenkte jeg å koble til ipoden min. Maskinen er slik at du kan ha to CD'er i samtidig, og skifte mellom dem. Det jeg lurer på er hvilke ledninger jeg kan trenge, og om det går ann i det hele tatt. Desverre vet jeg ikke noe særlig om selve maskinen. Er det noen som har tips, eller har erfaring så blir jeg glad om dere hjelper meg ^^ /Q Lenke til kommentar
Qiia Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Har forresten funnet ledning og det, prøvde å koble til tv'en, det gikk Så nå er det bare et spørsmål om den funker på maskina ... Noen? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det kommer helt og holdent på hva slags maskin og hva slags kabel du har fått tak i. De færreste på forumet her er synske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå