Gå til innhold

Transport til TG (Arangert Buss)

Anbefalte innlegg

Vi er et par fra Kristiansand som skal til TG, og vi lurer på å sette opp en buss som går fra Kristiansand helt bort til Vikingskipet. Det blir også et stopp i Sverige ved grensa. Det er fult mulig å stoppe på veien opp til Hamar, og plukke opp folk.

Det blir ikke noe av denne bussen visst vi ikke blir mer enn 25 stk, og vi er 10 stk foreløpig.

Det er 50 plasser i hele bussen.

Hvor mye det koster kommer ann på hvor mange som blir med på denne turen, men det blir ikke mer enn 1000 kr per person, tur- retur.

Det er mulighet for å ta med deg flatpakket hyller, men store høytalere kan vi desverre ikke ta med oss på bussen, pga bagasjeplass.

Det er også mulighet for trådløst internett på bussen om ønskelig, uten tillegg i prisen.

Det er tur- retur selfølgelig, og visst du ser dette som interessant, kan du sende meg en mail på; [email protected].

Om det er noe du lurer på ang. turen, eller om du skulle være interessert, så send meg mail.

Det er bindende påmelding, og jeg kan også nevne at jeg sier ifra til alle som har "meldt seg på", om det ikke skulle bli noe. Betaling kommer vi tilbake til senere, men det vil antageligvis bli forhåndsbetaling, pga om folk skulle trekke seg, så slipper vi resterende på bussen å betale mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...