VegardStr Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hva skal eg gjøre? =) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Da har du skrevet feil..husk store/små bokstaver og at sikkerhetsinst er de samme på PS3 som på routeren. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 eg er SIKKER på at eg har skrevet riktig. og hvorda endre sikkerhetsinnstillingene på PS3? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Trådløst du driver med? Isåfall så når du skal sette opp trådløs på nettet så får du opp flere sikkerhetsvalg, WEP, WEP Personal osv, denne må være den samme som du har på routeren. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 trådløst ja. hvorda gjør eg alt dere sier? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Du må jo opprette en trådløs innstilling på PS3 en din..har du ikke gjort det engang? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 det er no d ej prøver på. men den vil ikke godta passordet?! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, men når du gjør det så kommer du til ett punkt der du må velge enten WEP, eller WEP Personal, WEP2k eller noe greier og DER må du velge den samme som du har på routeren din. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) det er no d ej prøver på. men den vil ikke godta passordet?! Du mener at du ikke får skrevet inn passordet fordi PS3 enten sier det er for langt eller for kort eller inneholder feil tegn ?? WEP passord er jo egentlig litt for lett uansett så du kan like godt skifte til et passord som er enklere å skrive inn eller prøve med WPA2-PSK som kryptering istedet. Jeg forutsetter at det er du som har kontroll på trådløs-routeren også da.. Endret 29. januar 2010 av Topguy Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Jeh bor i en hybel, har IKKE kontroll over ruteren. har et wEP passord på 10 tegn, sist gang eg prøvde såble passordet godkjent, men mottok ingen Ip adresse. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeh bor i en hybel, har IKKE kontroll over ruteren. har et wEP passord på 10 tegn, sist gang eg prøvde såble passordet godkjent, men mottok ingen Ip adresse. Mulig det er lagt opp mac-filtrering på routeren. Snakk med vedkommende som administrerer routeren, det er nok mer effektivt enn å spamme forumet med spørsmålstegn. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 han er ikkje datakyndig i det heiletatt. så hva skal jeg gjør for å få til dette? nettverk er ikkje min sterke side, å eg tviler på at eg får tilgang til ruteren for å fikse problemet selv =/ Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du får tegne deg ditt eget internettabonnement og kjøpe deg din egen router hvis det er så håpløst å få tilgang på det andre WLAN'et som du beskriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå