Sigurdy0 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei, jeg har ikke så stor greie på forsterkere og høytalere osv. så trenger lit hjelp her. Jeg har store planer om å invistere i disse; Cerwin-vega VE-12F Jeg har lest lit rundt og så vidt jeg forstår så er denne forsterkeren et greit kjøp til disse høytalerene; Cambridge 740A Stemmer det? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei, jeg har ikke så stor greie på forsterkere og høytalere osv. så trenger lit hjelp her. Jeg har store planer om å invistere i disse; Cerwin-vega VE-12F Jeg har lest lit rundt og så vidt jeg forstår så er denne forsterkeren et greit kjøp til disse høytalerene; Cambridge 740A Stemmer det? ja.. den vil drive de helt topp.. Har noen 5 år gamle Cerwin vega v12f.. De drives toppers av en NAD C352, en svakere forsterker enn det du har der.. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Nei, det vil i grunn fungere ganske dårlig.. Cambridge er slank og nøytral, CV trenger litt mer kropp i lyden, som NAD gir. Gå heller for en NAD C355BEE - men selvfølgelig - hør på begge kombinasjonene - det er det eneste riktige! Om du vil gå for et par litt bedre høyttalere, eksempelvis fra B&W så er Cambridge en flott forsterker, til blant annet B&W DM685. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå