Thor. Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Sendte deg tre ubrukte invitasjoner på PM. Du kan forresten dele spillelister ved å høyreklikke på playlisten i Spotify og velge "Copy http link" og sende linken til en venn. Da skal det være så enkelt for mottaker som å åpne lenken og playlisten blir automtisk lastet inn i mottaker's Spotify. Fungerer det ikke å klikke på lenken er det bare å lime den inn i søkeboksen. Lenke til kommentar
randi85 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 ok. men må vedkommende ha spotify hvis jeg sender liste til dem?? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Mottaker må ha Spotify og egen konto for å motta playlist ja. Lenke til kommentar
randi85 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 okey. tusen takk for alle svar kjempe fin side dette her. Lenke til kommentar
randi85 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Hmmm prøvde og slå av den norton så lenge jeg lasta ned. men da sto det at jeg måtte instalere spotify manuelt. åssen får man innstalert noe manuelt da? sto noe sånn som dette! spotify was started whit administrative rights- pleas start spotify manualy to run it as the normal user accunt hva er dette for noe da tro?? hmmm Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Ingen skade skjedd. Neste gang du slår på datamaskinen starter spotify som normalt. Jeg regner med at du har snarvei til Spotify på skrivebordet som fungerer. Lenke til kommentar
randi85 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg får ikke instalert den Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Prøv å skru av Norton midlertidig (personlig ville jeg fjernet hele Norton men det får du bestemme selv) http://service1.symantec.com/SUPPORT/nip.n...003071515220236 Prøv å skru av Norton midlertidig mens du installerer Spotify og pass på at Spotify ligger i unntakslisten etterpå før du skrur på Norton igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå