AfromanAMD Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Har kjøpt og nettopp satt sammen pc'en gikk på ca en og en halv time. oppgraderte psu til 750w slik at cf og overklokking er mulig, muligens overkill, men dog. Bare Netshop skynder seg med skjermkortet så blir det endelig noe testing :-) Lenke til kommentar
AfromanAMD Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ja, alt er hentet og satt opp i netshop. Hei jeg har også tenkt meg en pc til 6.5k og så at denne var bedre en den fra komplett (pc i deler) Prøvde å gå på netshop sine sider men finner ikke disse mulighetene på NetShop Free AMD PC-bygger. Hvor fant du/dere dem? Velg deler først og legg den her: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=49566 Tusen takk for linken! Hold meg oppdatert hvis det er noen forandringer som burde gjøres på listen. skal vente til lønning før jeg bestiller. Jeg bruker denne pc'en nå og den virker veldig bra. Eneste er litt støy. Eller så må dere huske og ikke installere zone alarm med windows 7 for da henger det trådløse nettet seg opp og pc'en fryser. dette kan ta alt fra 0-60 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå