EinarEriksen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det neste steget på mobilskjermfronten er nærmere enn du tror. Les mer Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tror det er mer å hente i feedback på touchskjermer. Hadde ikke Nokia noe på gang med at skjermen i segselv tilpasset seg layouten så det "føltes" som å trykke på taster? Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Vel, jeg ser nytteverdien til en viss grad, men jeg kan ikke helt se hvordan dette kan være en umiddelbar fordel for gjennomsnittsbrukeren. Jeg ser også nok av skada og sprekte trykkskjermer som det er, om da itillegg leverandøren skal oppfordre til "hardt" bruk, lurer jeg på hvordan det skal gå. Skeptisk... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ser på dette mer som stress en bra, men håper det funker bedre enn jeg forestiller meg... Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Mitt førsteinntrykk er egentlig tanken om at eg går rundt og irriterer meg over å ha trykket for hardt for ørtende gang. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Tror det er mer å hente i feedback på touchskjermer. Hadde ikke Nokia noe på gang med at skjermen i segselv tilpasset seg layouten så det "føltes" som å trykke på taster? Dette var vel et konseptdesign som kun skulle vise hvordan Nokia trodde fremtiden kunne bli. Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Tror det er mer å hente i feedback på touchskjermer. Hadde ikke Nokia noe på gang med at skjermen i segselv tilpasset seg layouten så det "føltes" som å trykke på taster? Haptikos het dette. Har ikke hørt stort om det i hele 2009.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg