Engberg Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Er det noen som har en god side som oppdaterer seg fortløpende med vinnerne? Jeg finner ingenting her, og har ikke tv. http://www.imdb.com/ Ingen som hadde rekkefølgen på prisene? Overaskende vanskelig å finne. Sikker på at det er released? Endret 8. mars 2010 av Engberg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Føler meg småteit nå. Takker og bukker. Jeg tror jeg legger meg nå, men jeg er rimelig sikker på at jeg våkner til at jeg har minst 10 av 15 riktig. Listen under er fra 10. feb Beste film: The Hurt Locker Beste regi: Kathryn Bigelow (The Hurt Locker) Beste mannlige hovedrolle: Morgan Freeman (Invictus) Oppdatering 8. mars: Jeff Bridges framfor Freeman Beste kvinnelige hovedrolle: Sandra Bullock (The Blind Side) Beste mannlige birolle: Christoph Waltz (Inglourious Basterds) Beste kvinnelige birolle: Mo'Nique for (Precious) Beste originalmanus: Quentin Tarantino (Inglourious Basterds) Beste adapterte manus/filmatisering: Nick Hornby (An Education) (evt In the Loop) Beste dokumentar: Burma VJ: Reporter i et lukket land Beste fremmedspråklige film: Das weisse Band (Tyskland) Beste animasjonsfilm: Up Beste visuelle effekter: Avatar Beste kinematografi: The Hurt Locker (Barry Ackroyd) Beste klipping: The Hurt Locker Beste originalmusikk: James Horner (Avatar) Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Beste Orginal manus: The Hurt Locker 3 av 4 - Trodde Up vant den. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Syns ikke THL skulle hatt den prisen, jeg.. Du og jeg Write. Endret 8. mars 2010 av toro2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Trodde A Serious Man skulle ta den. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Håpet Inglourious Basterds skulle ta den. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Håpet Inglourious Basterds skulle ta den. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Hehe, var ren rimelig frekk avbrytelse det der, da. Han fikk jo ikke snakke. Endret 8. mars 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Skulle det være morsomt når kun bare kapret mikrofonene? Var ihvertfall utrolig tragisk. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Blue Stiller! Haha, digger det! Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Best Maneup: Star Trek! Nå skylder kompisene mine meg noen 100 lapper! jeg var den eneste som hadde troen på at den vant. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fant en veldig god videostrøm http://www.atdhe.net/7409/watch-the-82nd-annual-academy-awards om det fortsatt er noen som leter. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Nå skal tor ha minst en. Up in the Air. Shoot me in the face. Endret 8. mars 2010 av toro2 Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Precious vant. Kom ikke som en bombe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå