Engberg Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vel fortjent og akkurat som forventet til Christoph Waltz. Fin takketale også Hvorfor i helvete må vi se de norske idiotene prate i NRK-studioet? Fordi NRK ikke blir betalt for å sende reklamene de sender i Amerika vil jeg tro. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vel fortjent og akkurat som forventet til Christoph Waltz. Fin takketale også Hvorfor i helvete må vi se de norske idiotene prate i NRK-studioet? Fordi i USA sendingene er det reklame..... Når er sendingen over? Kl 6? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hvorfor har NRK "NRK Nyheter"- skiltet på sendingen sin? Ser så ut uproft ut. Steve Carell, begynner å le bare jeg ser han. :!: Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Håper enten Coraline eller UP vinner for beste animasjon. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hvorfor så Clooney så olm ut? Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Steve Carell, begynner å le bare jeg ser han. :!: Indeed. Noen som vet hvor Jude Law er? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg tok feil. Noen som har en link til rekkefølgen? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 UP vant ja, ikke uventet. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Up vant. 2 av 2 på min gjetting. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 ah, crap, jeg som gjettet Up til beste manus. Det holder jo med 1 til den! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg tror jeg legger meg nå, men jeg er rimelig sikker på at jeg våkner til at jeg har minst 10 av 15 riktig. Listen under er fra 10. feb Beste film: The Hurt Locker Beste regi: Kathryn Bigelow (The Hurt Locker) Beste mannlige hovedrolle: Morgan Freeman (Invictus) Oppdatering 8. mars: Jeff Bridges framfor Freeman Beste kvinnelige hovedrolle: Sandra Bullock (The Blind Side) Beste mannlige birolle: Christoph Waltz (Inglourious Basterds) Beste kvinnelige birolle: Mo'Nique for (Precious) Beste originalmanus: Quentin Tarantino (Inglourious Basterds) Beste adapterte manus/filmatisering: Nick Hornby (An Education) (evt In the Loop) Beste dokumentar: Burma VJ: Reporter i et lukket land Beste fremmedspråklige film: Das weisse Band (Tyskland) Beste animasjonsfilm: Up Beste visuelle effekter: Avatar Beste kinematografi: The Hurt Locker (Barry Ackroyd) Beste klipping: The Hurt Locker Beste originalmusikk: James Horner (Avatar) Endret 8. mars 2010 av Dorian Gray Lenke til kommentar
afirm Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Håpar Crazy Heart tek den her! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tror jeg setter meg godt tilbake og ser på showet jeg! Ha det fint alle sammen! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ingen som hadde rekkefølgen på prisene? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er det noen som har en god side som oppdaterer seg fortløpende med vinnerne? Jeg finner ingenting her, og har ikke tv. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 *Mine innlegg* Denne trådens eksistens var for meg uvisst - frem til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå