tjalla Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Viser ikke NRK på nrk.no? Nei, de har visst ikke lov til det. Hvorfor ikke? De har jo kjøpt opp rettighetene til å vise Oscar-utdelingen. Rettigheter vil jeg tro. Står muligens i en kontrakt. Endret 8. mars 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har ikke fulgt med i tråden, så mulig at det er nevnt før. Hørte at i totallt så er alle antrekkene verdt 220 millioner dollar! Hørte jeg helt feil, eller er det sant? Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har ikke fulgt med i tråden, så mulig at det er nevnt før. Hørte at i totallt så er alle antrekkene verdt 220 millioner dollar! Hørte jeg helt feil, eller er det sant? Damn. Sikkert mulig, men damn. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Steve Martin og Alec Baldwin er morsomme sammen Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Matt Damon.. Begynner å få kalde føtter Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Christoph Waltz vant kveldens første oscar. Vel fortjent. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Herregud, Penelope er perfekt. Og fortjent til Jew Hunter. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Velfortjent, men det var vel aldri noen tvil om at han kom til å vinne den. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 hehe, bra jeg fikk sagt det. Waltz var i det minste min personlige favoritt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hadde det ikke vært for reklamen, kunne jeg vært i seng kl. 4 i natt -.- Lenke til kommentar
afirm Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det var vel ganske forventa. Animasjon som er neste no? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Beste kvinnelige birolle er det ikke? Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vel fortjent og akkurat som forventet til Christoph Waltz. Fin takketale også Hvorfor i helvete må vi se de norske idiotene prate i NRK-studioet? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Er vel Best Performance by an Actress in a Supporting Role. Edit: @Fredrik. Det er vel bedre enn å se reklamen som sendes i USA? Endret 8. mars 2010 av Olum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå