Olum Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Nå sitter jeg her og er usikker på om jeg skal bruke hele natta og ødelegge morgendagen ved å se på Oscar-utdelingen eller ikke. Får nok ikke sovnet på mange timer uansett, så jeg skal nok i hvertfall ta en titt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fint at de som betaler lisenspenger for en gangs skyld har en fordel Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Nå sitter jeg her og er usikker på om jeg skal bruke hele natta og ødelegge morgendagen ved å se på Oscar-utdelingen eller ikke. Får nok ikke sovnet på mange timer uansett, så jeg skal nok i hvertfall ta en titt. It's only a Monday, er du frisk og opplagt på den dagen har du gjort noe feil i løpet av helga. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det var det jeg tenkte jeg også. Regner med det blir stor aktivitet her inne i løpet av natta. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Blir det noen stream på nrk.no for eksempel? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 tror ikke det, Skumtroll. Mener å huske at noen har sagt det. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 De har ikke rettigheter til å streame det over nett. Det står det om du prøver å gå til streamen når de sender Oscar. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Nå sitter jeg her og er usikker på om jeg skal bruke hele natta og ødelegge morgendagen ved å se på Oscar-utdelingen eller ikke. Får nok ikke sovnet på mange timer uansett, så jeg skal nok i hvertfall ta en titt. Utrolig deilig å tenke på at jeg har fri hele mandagen Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Noen som vet når selve utdelingen er ferdig? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Vist det allerede ikke er nevnt finner dere stream her http://www.livestream.com/theoscars Lenke til kommentar
afirm Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ser visst ut til at eg kjem til å følgje med. Sjølv om det er mot all sunn fornuft med tanke på skule og jobb i morgon. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Samme her. Akkurat fått igjen døgnrytmen, og så blir den ødelagt igjen med det samme. Uff. Lenke til kommentar
Darco Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Skal og væra mulig å finna stream her. Og på TVU kanal 77762 og 78106 viss eg ikkje teke feil... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det blir vel det samme for meg også. Skole får bare nedprioriteres. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Skole får bare nedprioriteres. Indeeeeeed! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Minner om at P3 skal følge oscar i natten. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Noen som har en link til rekkefølgen prisene vil deles ut i? Og er det noen som har en stream som ser noenlunde bra ut i fullscreen? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Haha, herlig å se Roberto Benignis takketale på NRK1. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Noen som er enig i at Avatar er alt for hypet opp? Mener den bør få en Oscar for effektene og 3D-en, men ærlig talt, filmen er ikke så bra som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå