Skumtroll Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 En person jeg ikke liker er Tarantino. Han lager gode filmer, men han virker altfor selvgod. Så du Tarantino på den røde løperen? Haha. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Se på denne videoen og bedøm hvor ålreit han er: http://www.tmz.com/2009/12/25/james-cameron-in-major-a-hole-dispute/ Først og fremst, vi har alle våre dårlige dager. Men, skjønn han, han blir spurt flere ganger og stukket ting opp i trynet for å signer samt får et kamera stukket nesten opp til lunsjen. Ikke rart han blir sur. Rart egentlig, fotografene plager livet av de kjente personene men så snart de tar igjen og åpner kjeften mot dem blir de stemplet som arrogante og sure. Tror nok mange og envær ville blitt temmelig lei og forbannet av å ha kameraer og folk som trenger seg på uansett hvor man går. Jeg skjønner han ikke. Det der er ingen papparazi, men en fan med kamera. Han spør om autograf, og Cameron bare snur det sure trynet sitt vekk. Alle ekte kjendiser vet at de må ha respekt for fansen. Det er de som betaler lønna hans, de er hans levebrød. Han burde vært hyggelig mot han. Denne videoen, kombinert med atferden hans på Oscar utdelingen, har formet inntrykket av han hos meg. Jeg vet det er lite å gå ut ifra, men det er risikoen kjendiser må være klar over når de er i rampelyset. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg hadde vært mye mindre ålreit enn ham i sånne situasjoner uten at jeg tror det hadde gjort meg til en dårlig person. Det man gjerne reagerer på er hvor selvgod han kan fremstå til tider, og hvordan han tar valg som kan fremstå som tåpelige eller ignorante. Når alle menneskene i Avatar er hvite og stemmene til alle Na'avi-menneskene er svarte så tenker jeg ikke at han er en kjip person, men bare at han er litt.. stusselig. Da må man kalle Wes Studi en combo breaker i den sammenhengen. I tilegg er skurkene i Avatar hvite uten at det har noe indre betydning. Slik sett blir alt snudd på hodet og da fremstår Na vi folket som de snille. Man kan finne mye rart å pirke på i en film men jeg tviler sterkt på at skuespillerne ble valgt bevist grunnet hudfarge fra Camerons side. Jeg skjønner han ikke.Det der er ingen papparazi, men en fan med kamera. Han spør om autograf, og Cameron bare snur det sure trynet sitt vekk. Alle ekte kjendiser vet at de må ha respekt for fansen. Det er de som betaler lønna hans, de er hans levebrød. Han burde vært hyggelig mot han. Denne videoen, kombinert med atferden hans på Oscar utdelingen, har formet inntrykket av han hos meg. Jeg vet det er lite å gå ut ifra, men det er risikoen kjendiser må være klar over når de er i rampelyset. Som sagt envær har lov å ha sine dårlige dager. Vil du si at du aldri har latt ditt sinne eller irritasjon av dagen gått ut over feil person? Det er lett for oss å sitter her i og dømme Cameron ene veien eller den andre men alt man har å bedømme etter er noen få sekunder på en internett video. Ikke rare bedømmings grunnlaget spør du meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg hadde vært mye mindre ålreit enn ham i sånne situasjoner uten at jeg tror det hadde gjort meg til en dårlig person. Det man gjerne reagerer på er hvor selvgod han kan fremstå til tider, og hvordan han tar valg som kan fremstå som tåpelige eller ignorante. Når alle menneskene i Avatar er hvite og stemmene til alle Na'avi-menneskene er svarte så tenker jeg ikke at han er en kjip person, men bare at han er litt.. stusselig. Da må man kalle Wes Studi en combo breaker i den sammenhengen. I tilegg er skurkene i Avatar hvite uten at det har noe indre betydning. Slik sett blir alt snudd på hodet og da fremstår Na vi folket som de snille. Det blir ikke snudd på hodet i det hele tatt. Jeg kaller ham ikke en rasist, jeg sier bare at han har et veldig (unnskyld ordspillet) svart/hvitt syn på verden, spesielt i filmene hans. Det var så klare hvite, ignorante, "corporate" skurker som sloss mot en gruppe innfødte (som spilles utelukkende av "minorities") som lever i fred med jorden og ikke har noen feil. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Er ikke helt enig der, og det var nok neppe noe bevist valg av skuespillerne heller. Var jo flere inne til audition så det ble tilfeldig hvem som ble hyret inn til jobben. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ja, audition er en tilfeldig prosess. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Vil du si at du aldri har latt ditt sinne eller irritasjon av dagen gått ut over feil person? Aldri. Er det noen naturlov som tilsier at dette er vanlig? Jeg er da ikke så ansvarsløs. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvis slike småtilfeller gjør at du misliker en person så må du virkelig hate Michael Jackson. =D Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Nei, men det er en stor mulighet. Har selv kokt over et par ganger overfor feil person, og blitt kjeftet på fordi de kokte over for noen. Jeg sier bare at man bør tenke litt bredere enn å bedømme en person ut etter 2 minutter video på internett. Blir bare litt feil. Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Jeg bestemte meg for å sette av tid til å se The Blind Side igår, spesielt da Sandra Bullock gikk fra Razzie til Oscar på 48 timer, den er for meg en særdeles overvurdert film. Jeg mener ikke at filmen var dårlig, men at den var langt unna det nivået akademiet gjorde den ut til å være på. Greit, det er en biografi, men som drama er jeg likevel ute etter en eller annen form for konflikt. Til og med de mest usannsynlige og latterlige hollywood produksjonene har en hovedkonflikt. Dessuten klarte jeg aldri å føle med hovedpersonen slik det er ment av filmskaperne. Michael Ohre kom fra tøffe kår og hadde en ganske jævlig oppvekst, jeg ville gjerne ha en mer følelsesladet film en hva det ble. Nå er det begrenset hva en kan få ut av Sandra Bullock og Tim McGraw, men Quinton Aaron(Big Mike) var heller ikke spesielt overbevisende i sin rolle som oksen Ferdinand. Han var ingen Gabourey Sidibe, som sammen med Mo'Nique gjorde opp for et relativt enkelt plot i filmen Precious... The Blind Side: 6/10 Endret 11. mars 2010 av gaamst Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Enig med deg gaamst, men please bruk den vanlige skrifttypen. Så 60 Minutes i går og denne reportasjen var mest interessant. OBS, kan være spoilere der. http://www.youtube.com/watch?v=E1IdQjq-73Y Her "hyller" jo Cameron Bigelow. OK, det er ikke hele reportasjen, men det lengste jeg fant. Endret 11. mars 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Bigelow var tilstede rundt 5-6 ganger og fikk se tidlige utgaver av Avatar, og Cameron var å fikk se tidligere utgaver av The hurt locker. Den evigvarende "Krigen" mellom de 2 filmene er mer mellom fanboys enn noe annet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Er vel først og fremst media som elsker å kunne vinkle en slik sak deres vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå