Bear^ Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Cameron derimot så oppriktig glad ut for at Bigelow vant Best Director. Dog Tom Hanks totale fadese med å lese opp Best picture vinneren umiddelbart gjorde at jeg ikke fikk med meg reaksjonene i salen, jeg var halveis på vei til ramma, trodde jo de skulle ha et bite lite innslag mellom de 2 prisene. Ang taler, noen som husker talen til Landau når Titanic vant Best picture prisen? Tror jeg vil si den overgår en god del av talene under årets show... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja, han ser kjempefornøyd ut. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Fantastisk bilde. Interessant artikkel om The Hurt Locker Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det bildet er fra før sermonien Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Synes egentlig at det var greit at Hanks leste opp vinneren med en gang. Vi hadde jo fått sett klipp og litt omtale av alle de nominerte igjennom hele showet. Edit: kanskje ikke klipp, men snakk var det. Endret 10. mars 2010 av Write Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Normal sett dog bruker de å lese opp de nominerte en gang til før de annonserer hvem som vant. Gikk litt fort og Bigelow hadde ikke kommet seg ut blant publikum igjen og måtte hentes inn fra bak scenen. Så det gikk ikke helt som det skulle. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) At de pleier å lest opp vet jeg og at Bigelow burde fått tid til å sitte seg på plass igjen for står jeg, sånn sett kunne Hank ha brukt litt bedre tid. Men at de skal lese opp de nominerte etter at de allerede er blitt presantert igjennom hele showet, blir atfor mye "flesk på smør" etter min mening. Edit: skriveleif. Endret 10. mars 2010 av Write Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Skjerpings, Hanks! Er du ny til gamet eller?! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Må bare si at jeg oppfatter James Cameron som et rasshøl. Til tross for flere hyllester av både vitser om Avatar, Ben Stiller i navi-sminke, klarte han ikke å få fram et smil en gang. Én gang tror jeg at jeg så et anstrenkt halv-smil. Dette virket heller fremtvunget med hensyn til sosial stemning, enn det var ærlig. Disse folka er så søkkrike og vant til å få det som de vil, at det virker som de forventer å få prisen alle sammen. De blir sure når de ikke får den, mens de egentlig burde vært glade bare for å være der. Tusenvis av unge filmskapere drømmer om å bare være med på utdelingen. George Clooney så jo direkte sur ut, som han hadde mista et familiemedlem eller noe. Når Steve Martin og Alec Baldwin vitset om han, så han seriøst forbanna ut. Jeg har bare sett sendingen på tv, og jeg går sikkert glipp av noe, men jeg føler det allikevel er nok informasjon til å bedømme atferden og karakteren til flere av disse menneskene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Rart at Hanks gjorde noe sånt..kanskje fordi han visste at folk ville snakke om han i etterkant, da. Hanks har jo laget flere uoffisielle "oscar instructions" videoer som sendes med gift baskets der han forteller på komisk vis hvordan man ikke skal holde takketaler, hvordan man skal og skal ikke gå inn på scenen osv. Han er jo veteran i oscar-sammenheng. Clooney så grinete ut med vilje tror jeg, siden han passa på å se "grumpy" ut hver gang kamera pekte på ham. Han smilte og lo flere ganger senere. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Cameron digger seg selv uansett, og er nok ganske fornøyd med tilværelsen. Og han kan si to ting til seg selv: "I've tapped that ass" "The Hurt Locker er snart glemt. Avatar.. not so much.." Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg synes James Cameron virker ganske ålreit og relativt down to earth jeg. Ta dere tid til å se denne, dere som er interessert. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 lol, tidenes største film ble til fordi Jimmy ville ned til Titanic. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Se på denne videoen og bedøm hvor ålreit han er: http://www.tmz.com/2009/12/25/james-cameron-in-major-a-hole-dispute/ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Se på denne videoen og bedøm hvor ålreit han er: http://www.youtube.com/watch?v=KC9XfcJFeOM Endret 10. mars 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg synst Cameron virker som en kul fyr. Liker ikke spesielt godt filmstilen hans tho. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det skal kunne være mulig for alle å gå fra A til B uten å bli plaget av en idiot med penn og papir.. Jeg trenger sterkere bevis enn det der. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det er jo kjent at Cameron har kort lunte og lite selvironi, men utenom det virker han som en grei kar. Ang. det med Clooney tror jeg også det var med vilje. De gangene han ikke visste at kameraet var på han lo og smilte han. En person jeg ikke liker er Tarantino. Han lager gode filmer, men han virker altfor selvgod. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Se på denne videoen og bedøm hvor ålreit han er: http://www.tmz.com/2009/12/25/james-cameron-in-major-a-hole-dispute/ Først og fremst, vi har alle våre dårlige dager. Men, skjønn han, han blir spurt flere ganger og stukket ting opp i trynet for å signer samt får et kamera stukket nesten opp til lunsjen. Ikke rart han blir sur. Rart egentlig, fotografene plager livet av de kjente personene men så snart de tar igjen og åpner kjeften mot dem blir de stemplet som arrogante og sure. Tror nok mange og envær ville blitt temmelig lei og forbannet av å ha kameraer og folk som trenger seg på uansett hvor man går. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg hadde vært mye mindre ålreit enn ham i sånne situasjoner uten at jeg tror det hadde gjort meg til en dårlig person. Det man gjerne reagerer på er hvor selvgod han kan fremstå til tider, og hvordan han tar valg som kan fremstå som tåpelige eller ignorante. Når alle menneskene i Avatar er hvite og stemmene til alle Na'avi-menneskene er svarte så tenker jeg ikke at han er en kjip person, men bare at han er litt.. stusselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå