thesinner Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fin tale da... Jeg har ikke sett The Blind Side, men de klippene jeg har sett viser jo skuespill på Hotel Cæsar nivå... jaja... Synd for Meryl Streep... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 De andre prisene har vært veldig fair, men de måtte jo drite seg ut i en av de viktigste. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Helt ok. Nå vinner Avatar beste film. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Der var de tilbake til fair pris. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva er så fantastisk med THL????????????? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Avatar-oddsen er nok ganske lav nå ja. Dessverre. JAAAAAAA Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva er så fantastisk med THL????????????? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva er så fantastisk med THL????????????? It's wartime.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva er så fantastisk med THL????????????? Alt. Har du sett den? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tøft i teten i alle fall, mange gode filmer som var nominert og bare en kunne vinne. Er ikke sikker jeg er enig, men i alle fall fortjent av The hurt locker å vinne såpass stort. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva er så fantastisk med THL????????????? Alt. Har du sett den? Ja det har jeg. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva er så fantastisk med THL????????????? Alt. Har du sett den? Ja. Bra, men ytterligere oppskrytt. Jeg ble bl.a. veldig lite imponert over skuespillet med tanke på relasjonene mellom soldatene. Kranglingen og alt det der var bare urealistisk og teit spør du meg... Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det var ihvertfall på tide at en kvinne vant Oscar for regi. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fantastisk show og alle bortsett fra Bullock er verdige vinnere. Nå skal det soves. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har tydeligvis pådratt meg influensa i løpet av helga så er jeg mildt sagt jævlig klar for å sove... Lenge. Den var den døgnrytmen, studier, jobb og helse, sees neste uke. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fantastisk show og alle bortsett fra Bullock er verdige vinnere. Enig. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Nå er det på tide med en matbit, synes nå jeg. Uffameg, skole om to timer. Ser ikke fram til denne dagen. :\ Endret 8. mars 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 God natt, og takk for følget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå