thesinner Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Heier på Colin Firth eller Jeff Bridges. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Lol @ Wikipedia: Jeffrey Leon "Jeff" Bridges (born December 4, 1949) is an American actor and musician. His most notable films include K-PAX, The Last Picture Show, Thunderbolt and Lightfoot, Tron, Starman, The Fabulous Baker Boys, The Fisher King, Fearless, The Big Lebowski, The Contender, The Mirror Has Two Faces, Iron Man, and Crazy Heart, for which he is nominated as Best Actor at the 82nd Academy Awards. Oscar is you! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ikke typen jeg hadde forventet skulle prate mes om foreldrene... Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg bytter hest midt i løpet.. Meryl Streep vinner. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Gabouryeu Sibdoday! Big girl, you are beautiful! Hadde vært kult om hun vant, selv om jeg tror det er 50/50 mellom Bullock og Streep. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 NÅ er jeg trøtt. Jævla reklame. OK; Meryl Streep, Kathryn Bigelow og The Hurt Locker. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 TRØTT. Men tipper Meryl Streep jeg også. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Sandra Bullock? SKUFF!!!!! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Absurd. Jeg forstår ikke politikken engang.. Ikke min kveld. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Få se litt grining nå! Det kommer NÅ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå