Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Liker Alexandre Desplat mer og mer. Benjamin Button eide han, og nå med Julie & Julia og Fantastic Mr. Fox. Men Up vant som forventet. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Haha, bombe at Avatar tok den. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Avatar vant for visuelle effekter. Kom ikke som noen overraskelse. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Clooney slo til med rytmisk hodedans. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Clooney slo til med rytmisk hodedans. Ja, hva var det egentlig med uttrykket hans i starten av showet? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg synes ikke The Cove var så ille jeg. Mennesker dreper dyr. No shit liksom... Hadde vært rimelig fett om Burma VJ vant.. Matt Damon! http://www.youtube.com/watch?v=ZWTzyU5MFgM Edit: kveldens bitreste å svelge for meg... Synes både Burma VJ og Which Way Home fortjente prisen mye mer... Endret 8. mars 2010 av thesinner Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Dyreelsker som jeg er, Burma kunne fått den.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 "Text Dolphin to ...." KLIPP! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Holder fremdeles en knapp på Bigelow som beste regissør.. Selv om det spøker litt, kanskje? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Skal se Un Prophète på Cinemateket i morgen... Har på følelsen at jeg vil like den bedre enn Das Weisse Band, som er min favoritt hittils av de jeg har set... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vil i alle fall stå mellom Bigelow og Cameron. Og enda en pris til "The hurt locker" i redigering. Ble litt mer interesangt dette, skulle egentlig vært i seng for 2 timer siden. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Bare jeg som ikke syns The Hurt Locker var så sinnsykt bra? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg takler bare ikke å se Tarantino. Fyren oser av ego og selvdyrkelse. Han er ekkel. Das Weisse Band eller? Endret 8. mars 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Denne må gå til The Secret in Their Eyes! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Uventet for meg. Har ikke sett denne filmen, noen som har sett både den og Das Weisse Band? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Skimtet jeg en liten tåre i Jeffs øyekrok? The Dude. <3 Lenke til kommentar
Malux Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hahah. Tim var lættis der da (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå