thesinner Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Why? Vinner den beste film er det ikke fortjent. I respectfully disagree. Beste foto håper jeg går til Das Weisse Band. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Dårlig innhold eller ikke, filmen er vannvittig. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er den, og bør absolutt vinne for beste visuelle effekter etc, men det gjør den ikke til den beste filmen i 2009. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er den, og bør absolutt vinne for beste visuelle effekter etc, men det gjør den ikke til den beste filmen i 2009. Nei, det er Star Trek. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Dårlig innhold eller ikke, filmen er vannvittig. Avatar bør ikke vinne for beste film. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Michael Jackson R.I.P. Regner med Heath Leadger var med i fjor? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Synes Avatar fortjener best picture og best director prisene og i alle fall fortjente den best cinematography i mine øyne. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Michael Jackson R.I.P. Regner med Heath Leadger var med i fjor? Nei, de valgte å droppe han. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Avatar er noe mer breathtaking enn Star Trek når det kommer til det visuelle, og Star Trek er heller ikke et "gjennombrudd" når det gjelder teknologi. Den er ikke så mange hakk over 2001 fra 1968. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Egentlig rart at ikke Invictus er nominert til beste film. The Blind Side og Up burde begge ha blitt danket ut av den. Men det blir vel for mye med to Sør-Afrika-baserte filmer i samme kategori. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Avatar er noe mer breathtaking enn Star Trek når det kommer til det visuelle, og Star Trek er heller ikke et "gjennombrudd" når det gjelder teknologi. Den er ikke så mange hakk over 2001 fra 1968. Neinei, BESTE FILM i 2009. Akademiet har ikke helt peil. Som du skjønner er ikke våre personlige meninger relevante. Endret 8. mars 2010 av toro2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Damn, Michael Giacchinos musikk i Up er nydelig Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Avatar er noe mer breathtaking enn Star Trek når det kommer til det visuelle, og Star Trek er heller ikke et "gjennombrudd" når det gjelder teknologi. Den er ikke så mange hakk over 2001 fra 1968. Neinei, BESTE FILM i 2009. Akademiet har ikke helt peil. Som du skjønner er ikke våre personlige meninger relevante. Jeg snakket om beste effekter. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Blir vel Up som vinner denne, tror dere ikke? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg snakket om beste effekter. Ja, der er det ikke mye å diskutere. Uansett, så syns ikke jeg det gjør en film heller, men Avatar er mer enn det. Hvis Avatar vinner beste film, skulle jeg gjerne hatt akademiets begrunnelse. Endret 8. mars 2010 av toro2 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg vedder 100kr på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå