Kris92 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hey, jeg vet ikke om jeg har kjøpt feil eller ikke men hvorfor er det dobbel disk i Mass Effect 2? Er det pga spillet er for stort eller er disk 2 bonus disk? (Kan ikke sjekke nå pga kjelleren er opptatt Takker for svar Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er to disker som begge må brukes gjennom spillet. Lenke til kommentar
Kris92 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Kommer det en melding frem når du skal sette i Disk 2 da? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det skulle jeg tørre å sette penger på. Har ikke kommet i gang med spillet selv enda, fikk det nettopp i posten. Lenke til kommentar
Kris92 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Hehe okey Takk for hjelpen.. Da fyrer jeg i spillet om 1 time her, gleder meg! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 å nei, krise.. Man må bytte disk en gang.. Ja klart du får beskjed, og det er gjort på en måte som skal være uforstyrrende.. Spillet er forøvrig konge. Men det vet man jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå