12345689 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei, jeg og flere har problemer med å kjøpe gamer pictues på Live, får rett og slett en feilmelding der det står: Can't retrieve information from xbox live. Please try again later. Status code: 80153410" Andre som opplever dette og kanskje vet hvordan man løser det? Det gjelder forsåvidt hver eneste gamer picture. Har også prøvd å kjøpe på Xbox.xom, men det skjedde omtrent det samme. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 jeg fikk dette problemet i 2009. har fortsatt ikke fiska seg.. gjelder bare når jeg skal kjøpe gamer pictures. jeg kan kjøpe alt annet uten no problemer. Lenke til kommentar
GrungeGopher Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg har også samme problem. Jeg har hatt problemet siden seint i fjor. Jeg har søkt iherdig etter svar på problemet men, finner ikke noe hjelpende svar. Jeg prøvde også å spørre de på Sentuamessage men ble selvfølgelig helt ignorert på den fronten. Jeg får jo forvidt lasta ned så å si alt untatt Gamerpics og Themes. Gratis eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå