Gå til innhold

Elkjøp Business åpent for alle?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen si hva som er så spesielt med den, i forhold til den vanlige?

I mitt tilfelle er det bare at jeg finner blekkpatron-pack jeg trenger, som ikke finnes på den vanlige Elkjøp-siden (finner faktisk ikke blekk der i heletatt)

Hvis jeg da kunne bestille fra Business og hente i butikk ville jo det være kjekt. :)

Lenke til kommentar

Du må kjøpe for en bedrift og ha Org.nummer og skattenummer.... Så nei, du kan ikke handle privat der

Ved registrering er organisasjonsnummer påkrevd så med mindre du har det så får du nok ikke bestilt...

"bare" å starte enkeltmannsforetak :p

Da må du ha en egenkapital påp 100.000 og registrere deg i Brønnøysundregistrene (noe som koster ca. 10.000) så det blir bare tap av penger

Lenke til kommentar
Da må du ha en egenkapital påp 100.000 og registrere deg i Brønnøysundregistrene (noe som koster ca. 10.000) så det blir bare tap av penger

For å starte enkeltpersonsforetak trenger du ikke egenenkapital, og det å registrere seg kan være gratis. Skal du derimot drive med videresalg av innkjøpte varer koster det 2063/2580 avhengig av om du registrere deg på nett/papir.

Skal du derimot ha et AS (aksjeselskap) må du ha 100 000 i egenkapital, samt at det koster 5160/6190.

Lenke til kommentar
Finner du ikke varen noen andre steder? Legg ut link til varen her så kan jo folk sjekke hva de finner / får tak i?

Ellers takk, men er ikke mangel på nettbutikker som fører varen. Dog slipper jeg å betale Postens Servicepakke hvis jeg i stedet kan plukke fra hylla hos den lokale Elkjøp-sjappa..

Lenke til kommentar

Prøv heller og bestille gjennom en bedrift. Jeg får til og med avslag fa noen nettbutikker og betaler heller ikke frakt når jeg bestiller i samme ordre som bedriften. Men dette er beklagelig vis ikke ofte. Bare en til to ganger året hvis det er så ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...