Faniel Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg lurte på om noen har klart å bruke wine med photoshop... og i så fall.. gi meg noen hint til hvordan. Det hadde blitt kjekt siden Gimp suger Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg kjører photoshop 7.0 via crossover office. det funker nesten perfekt, eneste jeg har å klage på er at det går litt treigere enn windows, men det er greit nok Crossover office koster vistnok penger har jeg hørt men tror kanskje wine funker like greit. Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Det hadde blitt kjekt siden Gimp suger hah! GIMP suger IKKE. Bra argumentasjon For å svare på spørsmålet ditt: Du kan i hvert fall kjøre Photoshop 7.0 med CrossOver Office: http://www.codeweavers.com/products/office/ Men hvis du er vant til Photoshop og så vidt har prøvd Gimp vil jeg sterkt anbefale deg å prøve litt til for, tro det eller ei; Gimp er faktisk et utrolig bra program. Prøv gjerne development-utgavene (1.3) som har mye ny funksjonalitet. Lenke til kommentar
Faniel Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 joda.. har hørt at Gimp er bra.. osv.. men jeg har ikke tid eller lyst til å lære meg noe nytt bilde redigeringsprogram.. men for å tilføre et poeng.. og for å holde litt på spenningen hvis photoshop hadde vært gratis hadde Gimp lagt seg i graven for lenge siden. men takk for svarene.. skal prøve det crossover programmet 8) Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 hvis photoshop hadde vært gratis hadde Gimp lagt seg i graven for lenge siden. Skal vi se.... Hvorfor har man da uttallelige forskjellige browsere? utrolig mange mediaplayere? ufattelig mange operativsystemet? Kanskje fordi man starter nederst og jobber seg oppover? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ikke kvel tråden. Dette har jeg lyst til å få med meg. (Han sier bare at han ikke orker lære seg på ny et redigeringsprogram, når han allerede har brukt nok energi på å lære seg ps.) Lenke til kommentar
Klette Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Er glad iLinux, men å si at Gimp er like bra som PS er litt å ta i... I hvertfall når man er vant med PS. PS8 skal visst få en linucx versjonhar jrg hørt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå