Kris Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei! Jeg vil gjerne ha kritikk på et bilde jeg har tatt Lenke til kommentar
martingee Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det var ganske kult! Hvilke effekter har du brukt i etterbehandling? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Har endret på litt forskjellige innstillinger i Camera Raw 5.6 og fjernet noen kabler som var i veien oppe i venstre hjørne Lenke til kommentar
martingee Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Okey fotografier av gamle bobler er ganske mainstream etter min mening uten å kritisere noen for valg av motiv, but it's still awesome! Ihvertfall når du får det til såpass bra Endret 28. januar 2010 av martingee Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 fotografier av gamle bobler er ganske mainstream etter min mening uten å kritisere noen for valg av motiv Ja, vet det er mange som har gjort det før, men ville prøve jeg og but it's still awesome! Ihvertfall når du får det til såpass bra Takk -- Noe jeg kunne gjort for å få et bedre bilde? Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dette var skarpt og fint. Hvilket utstyr er brukt? Legg gjerne ut exif også Vet ikke helt hva jeg syns om smilefjeset på panseret, men det var gjerne bedre enn ren snø. Likte dette:) Lenke til kommentar
martingee Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg likte også smiley'n på panseret Men jeg synes at skyene var bittelittegranne glossy. Ville kanskje gjort det litt lysere og skarpere? Ihvertfall skarpere. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Dette var skarpt og fint. Hvilket utstyr er brukt? Legg gjerne ut exif også Nikon D300s Sigma 18-200mm f3.5-6.3 DC OS HSM 1/320 ISO 200 25mm F9 Vet ikke helt hva jeg syns om smilefjeset på panseret, men det var gjerne bedre enn ren snø. Likte dette:) Var ikke jeg som tegnet det på Men jeg synes at skyene var bittelittegranne glossy.Ville kanskje gjort det litt lysere og skarpere? Ihvertfall skarpere. Tenkte på å gjøre det lysere jeg og. Hvordan kan jeg få det skarpere? Fikk ikke til mer. Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Finnes en tutorial på nettet om bruken av unsharpen mask i photoshop. Gjør bildet litt skarpere. Verdt å skjekk ut Ontopic: Likte plasseringen av bilen, bakgrunnen var ikke for forstyrrende, artig himmel, snøen passet også veldig bra inn. Og ja.. La merke til smilyen på panseret Veldig fint bilde. Kult om du hadde lagt med et svart/hvitt og ett i farger, men det er smak og behag ^^ Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Jeg likte smileyen, den hadde derimot passet litt bedre inn dersom resten av bildet hadde vær litt "renere"... EDIT: Hvilken farge var det på bilen? Endret 28. januar 2010 av Photôgrapher Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 EDIT: Hvilken farge var det på bilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå