simalarion Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Cs er det eneste spillet jeg spiller, spillet virker ikke på med denne kombinasjonen av hardware gjør den vell?? (når man trykker på esc blir skjermen svart + annet små snadder9 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 bruker nokk den nyeste, lastet den direkte ned på et ny instalert os for et par dager siden(ps. sitter på en skole pc nå) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 er det ikke en egen patch fra valve som fikser problemer med radeon kort? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Her er en ATI fix for cs. Har ikke testet den selv enda. ( siden jeg har geforce :-? ) Prøv denne først: Her! Så kanskje her Eller her Alle disse er den samme filen, på forskjellige mirrors. --- Du skrev ikke om du hadde mod eller retail, så hvis du har retail finner du fix her: Her! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 de nyeste catalyst-driverne fikser esc-buggen i halflife Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 de nyeste catalyst-driverne fikser esc-buggen i halflife Jeg la til den fixen siden han sa han allerede hadde de nyeste driverene. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg har akurat det samma pcen og har ingen problemer med cs. Har de nyeste driverene. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 hmmm ok kunne få meg til å tro det var hardware feil, haddet det ikke vært for at alt annet jeg prøver virker (Tribunal,spllinter, nwn osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå