Gå til innhold

Så under kjøkkenbenken , amfibiekadaver av noe slag


Lumpness

Anbefalte innlegg

Jeg skulle sjekke om det var masse støv og rusk under kjøkkenbenken idag. På gulvnivå fjerner man en slik lang treplate som ligger foran selve kjøkkenbenken og oppvaskmaskinen. Helt innerst oppe i ene hjørnet så jeg en svart / brun skikkelse av noe slag. Jeg tok fram lommelykta og lyste , til min store skrekk så det ut som enten en inntørket død frosk eller en firfisle av noe slag. Lukta surt gjorde det også. Fra ryggen stakk det opp noen svarte ormer av noe slag.

 

What the fuck to do ? Kjente det begynte å stikke i mageregionen. Vet ikke om jeg takler å ta den fram , må i tilfelle bruke hansker eller en pose. FYSJ ! Spørsmålet er jo hvordan den har klart å komme seg inn dit

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde la seg gjøre å skille, for en frosk har mye lengre bakben en forben samt at den vil mangle hale.

 

Enten fjerner du den, eller så lar du den bli der.

 

Du får ikke knipset et bilde da?

 

Det er mest sannsynlig en mus eller rotte, men det kan være så mangt. Det er helt utrolig hvor liten glipe som skal til før enkelte dyr kommer seg i imellom.

Lenke til kommentar
Nei, jeg er ikke noe hygienefrik, men det er og har vel alltid vært å fjerne døde ting fra kjøkken for så å vaske grundig?

Det sa de når man ikke hadde gulv også! :p

 

Nei da, skjønner godt det kan være litt deilig å slippe å tenke på at det ligger rester av en frosk/padde under vasken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...