Gå til innhold

Snitt for å komme inn på elenergi/automasjon?

Skolegutt93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elenergi tenker jeg varierer mye. Ingen i klassen min hadde lavere snitt en 4.3. Kjenner en som kom inn på Elenergi på en annen skole med 3.8 i snitt eller noe.

Når det gjelder automatisering vil jeg tro det også varierer, men generelt ikke så høyt som Elenergi. Elenergi er nok mye mer populært.

Lenke til kommentar

Det spørs jo helt hvor mange som søker. Er det 6 plasser og 6 søkere spiller ikke snittet noe rolle, men hvis det er 7 så er det 1 som ikke vil komme inn og her vil da han med lavest snitt ikke komme inn. Med mindre han ikke har søkt som særskilt.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det spørs jo helt hvor mange som søker. Er det 6 plasser og 6 søkere spiller ikke snittet noe rolle, men hvis det er 7 så er det 1 som ikke vil komme inn og her vil da han med lavest snitt ikke komme inn. Med mindre han ikke har søkt som særskilt.

[/qu

Hva betyr særskilt ? :p

Lenke til kommentar

Hva betyr særskilt ? :p

Du skulle helst ha sendt meg en PM på dette så vi ikke tar opp en veldig gammel tråd.

Særskilt betyr at du er "spesiell". Vanskligheter med ¨å lære eventuelt. Dette trenger man som regel en legeerklæring på tror jeg.

Hadde en kompis som har hatt veldig mye psykiske problemer og han søkte på særskilt å kom inn selvom snittet hans var meget lavt. 2.8 ish..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...