Skolegutt93 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hei, går elektro nå. Lurer på åssen snitt karakter det er for komme inn på Elenergi eller automasjon? Jeg har ca. 3.5 i snitt. Bor i Hedmark! Endret 29. januar 2010 av Marvil Lenke til kommentar
War Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 http://www.samordnaopptak.no/info/ Det skal stå her. Du kan lese der mens du venter på svar. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tror Automasjon har mangel på elever, er slik her hvertfall. Altså 2'er i snitt er vell minimum. Lenke til kommentar
psycholars Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Elenergi tenker jeg varierer mye. Ingen i klassen min hadde lavere snitt en 4.3. Kjenner en som kom inn på Elenergi på en annen skole med 3.8 i snitt eller noe. Når det gjelder automatisering vil jeg tro det også varierer, men generelt ikke så høyt som Elenergi. Elenergi er nok mye mer populært. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det spørs jo helt hvor mange som søker. Er det 6 plasser og 6 søkere spiller ikke snittet noe rolle, men hvis det er 7 så er det 1 som ikke vil komme inn og her vil da han med lavest snitt ikke komme inn. Med mindre han ikke har søkt som særskilt. Lenke til kommentar
Ferrari96 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det spørs jo helt hvor mange som søker. Er det 6 plasser og 6 søkere spiller ikke snittet noe rolle, men hvis det er 7 så er det 1 som ikke vil komme inn og her vil da han med lavest snitt ikke komme inn. Med mindre han ikke har søkt som særskilt. [/qu Hva betyr særskilt ? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hva betyr særskilt ? Du skulle helst ha sendt meg en PM på dette så vi ikke tar opp en veldig gammel tråd. Særskilt betyr at du er "spesiell". Vanskligheter med ¨å lære eventuelt. Dette trenger man som regel en legeerklæring på tror jeg. Hadde en kompis som har hatt veldig mye psykiske problemer og han søkte på særskilt å kom inn selvom snittet hans var meget lavt. 2.8 ish.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå