Gå til innhold

Omtale av Rise of Nations (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det funkt før jeg sendt den til IKT fyr.(en man som fikser maskiner) Etter det ble at ødelagt. Maskiner er ikke som den var før.

 

Bruke demon tool første gangen jeg spille det. Og da gikk det kjempe bra. men nå kjører jeg ikke det lenger. jeg kjører orginal cden. Fordi demon tool fucker opp systemet....

 

Jeg har oppdatert lydkort driveren. for lenge siden.

 

Jeg har:

Sound Blaster 5.1

1.4 Ghz ikke Xp proesser en vanlig Amd proresser

Radeon 8500

RAm 512MB

Lenke til kommentar
Det funkt før jeg sendt den til IKT fyr.(en man som fikser maskiner) Etter det ble at ødelagt. Maskiner er ikke som den var før.

Det høres veldig merkelig ut. Har du snakket med de som reparerte maskinen din om dette? Hvis de har rotet det til for deg har du jo mulighet til å be dem rette på sakene igjen. Maskinen din burde takle spillet helt fint, så det må være noe spesielt.

 

Demon Tool vet jeg dessverre ikke hva er, men hvis det fører til problemer med maskinen din bør du jo ikke bruke det...

 

Beklager at jeg ikke kan hjelpe mer enn dette - det høres som sagt veldig rart ut. Kanskje noen andre her har noen idéer, men jeg ville ha hørt med de som "fikset" maskinen din hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar

Hva mener du forresten om om Daemon Tools roter til systemet? Jeg bruker Daemon-Tools hele tiden jeg, uten at jeg kan si jeg har merket noe probs...

 

Joachim_F: Daemon Tools er et virtual CD/DVD program som i tillegg emulerer en rekke kopi beskyttelser, SafeDisk etc. Det er ganske vanlig å bruke for oss som er lei av å måtte sette i spill-CD'en for hvert enkelt spill, men ikke vil kjøre no-CD patcher heller... (Pga oppdateringer, online gaming osv...)

Lenke til kommentar
Det kan være også en grund til at jeg fikk et dumt virus. Nåpr jeg gikk på internet. Det var helt bare før jeg fikk det. Men nå finner ikke maskinen noe mus eller tastatur eller så!!! Det må være noe kalt med hovedkortet eller noe...

Har du prøvd om den finner det i MS-Dos (hvis du har det)? Hvis ikke bør du få en eller annen med peiling på slike ting til å se på den.

 

Oblivian: Ok, Daemon Tools høres egentlig ut som et ganske nyttig program. (det navnet har en "litt" annen betydning enn "demon tool" :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...