Gå til innhold

100% realistisk krigs spill?

Anbefalte innlegg

Har ikke spilt forgjengeren til Operation Flashpoint: Dragonrising, men Jeg syntes spillet virket ut av de mer realistiske spillene. Leste også en del tester av spillet, hvor de mente det var en ren skjer militær simulator (tror det var itpro sin test). Men syntes også at spillet var kjedelig, realisme er ikke alt.

Ellers tror jeg du bør prøve Crysis 3 når det kommer ut, eller noen av spillene med Cryengine 3 (grafikk motoren bak crysis 3). Ikke det at crysis er et realistisk krigspill, men fysikken skal visst være ganske realistisk (etter hva jeg har sett i demonstrasjons filmene).

Angående BF: Bad Company. Det eneste snev av realisme jeg fant, som du ikke finner i andre spill. Var selve ødeleggelsene av bygningene, men det var til jeg oppdaget at alt sprengtes på samme måte, og man kunne ikke totalødelegge helehuset. Taket sto alltid igjen. Lyden fikk jeg aldri testet, så om den er realistisk eller ikke vet jeg ikke.

kan noen fortelle meg hva de finner urealistisk med OF: Dragon Rising?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det nærmeste du kommer til et FPS krigspill er.

Battlefield 2. Med modden Project Reality. Der går det ikke ut på å drepe, men å gjøre oppdrag. Som f.eks. Finne skjulte våpenkasser som terroistene skjuler.Ta å fakke sivile for å presse dem ut for informasjon. Hvor du og squaden må samarbeide. Mikrofon er et must.

Realism

The weapons and vehicles in Project Reality have their properties modified for increased realism. Ballistics are adjusted to reflect those of real weapons, including characteristics such as bullet drop. Damage caused by weapons is also much more realistic (for example, a tank can be immobilized by sufficient damage) while the inclusion of destructible buildings in later versions of the modification allow for a more realistic battlespace. Along with the auto-reload off and the HUD gone, you need to analyze your situation to a greater degree, similar to the real world.

Så har du også Total War serien.

Rome - Gamle Rome

Medieval - Middelalderen

Medieval 2 - Middelalderen

Empire at War - Den tredje verden

Realtime strategi-spill hvor du velge faksjoner, kontrollerer regioner, ta over regioner, driver med diplomati, og selvfølgelig krigføringen. Hvor du kan styrer opp til flere tusen soldater i felten. Denne serien har fått flere priser som de aller beste strategispillene.

Spillene inneholder også campaign, custom battle , multiplayer og historiske kamper.

Lenke til kommentar

Mod til hl

Ikke realitisk

Det nærmeste du kommer til et FPS krigspill er.

Battlefield 2. Med modden Project Reality. Der går det ikke ut på å drepe, men å gjøre oppdrag. Som f.eks. Finne skjulte våpenkasser som terroistene skjuler.Ta å fakke sivile for å presse dem ut for informasjon. Hvor du og squaden må samarbeide. Mikrofon er et must.

Realism

The weapons and vehicles in Project Reality have their properties modified for increased realism. Ballistics are adjusted to reflect those of real weapons, including characteristics such as bullet drop. Damage caused by weapons is also much more realistic (for example, a tank can be immobilized by sufficient damage) while the inclusion of destructible buildings in later versions of the modification allow for a more realistic battlespace. Along with the auto-reload off and the HUD gone, you need to analyze your situation to a greater degree, similar to the real world.

Så har du også Total War serien.

Rome - Gamle Rome

Medieval - Middelalderen

Medieval 2 - Middelalderen

Empire at War - Den tredje verden

Realtime strategi-spill hvor du velge faksjoner, kontrollerer regioner, ta over regioner, driver med diplomati, og selvfølgelig krigføringen. Hvor du kan styrer opp til flere tusen soldater i felten. Denne serien har fått flere priser som de aller beste strategispillene.

Spillene inneholder også campaign, custom battle , multiplayer og historiske kamper.

total war er heller ikke realistisk

Lenke til kommentar
hahahaha ler når noen skriveer at MW1 eller 2 har realisme! :D

Operation flashpoint er vel det nærmeste. Ellers kan du gå for det litt eldre delta force.

Operation Flashpoint: Dragon Rising var et skikkelig kjedelig drittspill. MW2 er både mer realistisk og et bedre spill.

Hva er det slags propoganda Infinity Wards förer tilhengerne sine med? Trasige greier.. Jeg respekterer at folk ytrer sin mening men når du mener at MW2 er et realistisk spill så er du langt ute på blåbærtur med Ole Brumm.

Lenke til kommentar
kan noen fortelle meg hva de finner urealistisk med OF: Dragon Rising

Kan nevne det som fikk meg til å slutte å spille, dette er enten pga. noe elendig balanse saker for multi player eller noe, og som sagt så fort du begynner å balansere går realisme til helvete. ELLER det er verdens mest opplagte feil som er helt latterlig at et stor spill selvskap ikke greide å få med seg.

Hva er dette?

Jo håndvåpen er ikke semiauto!!!!!

Jeg fikk en stor overaskelse da jeg snek meg bak en slemming og fryte av et skudd med pistolen, først så døde ikke jævelen, noe som er rart da jeg skøyt han i hode, det andre som var enda mer ubehaglig er at, når jeg trykker for et skudd til, skjedde det IKKE NOE, jævlen snudde og drepte meg, først tenkte jeg at kanskje våpenet kilte seg, så jeg prøvde i igjen, samme skjedde.

Så da prøvde jeg å bare skyte i været, og det viste seg at man bare kunne skyte ca. en gang på 1.2sekunder, dette er ca. like raskt som et bolt action våpen.

Jeg kunne skytte, så trykke to ganger der ingne ting skjedde før jeg endelig fikk et skudd med 3die forsøk.

I virkligheten ville man kunne tømme nesten hele magasinet på den tiden.

Da bare slo jeg av, selv doom greide å gi deg semiauto pistol

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...