Gå til innhold

100% realistisk krigs spill?


Anbefalte innlegg

operation flashpoint uten tvil :) fikser du editoren og lærer deg litt funky ting i den kan du lage dritkule hjemmelaga kriger :) (er ikke noe stress og lære den heller) og var også mye tøft man kunne laste ned til det spillet før i tiden :)

 

Ubåt og hangarskip blant annet :)

 

kick ass spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trist med folk som tror Call of Duty er realistisk.

Kjenner at jeg dør litt på insiden hver gang noen nevner MW2 og realistisk skyespill i samme setning..

 

Nærmeste jeg har kommet realisme i spill verden må være BF:2 Project Reality (skjønt den er laaangt der ute)

 

BF:2 Forgotten Hope 2 er historisk realistisk (alle maps er kamper som faktisk tok sted, og kjøretøyene er de som faktisk var til stede, finner ikke King Tiger i Afrikamaps osv fordi den ble aldri brukt der). Burde absolutt prøve det spillet, har litt singleplayer hvis jeg ikke husker feil men aldri prøvd den delen.

Lenke til kommentar
hahahaha ler når noen skriveer at MW1 eller 2 har realisme! :D

Operation flashpoint er vel det nærmeste. Ellers kan du gå for det litt eldre delta force.

Operation Flashpoint: Dragon Rising var et skikkelig kjedelig drittspill. MW2 er både mer realistisk og et bedre spill.

Hvis du påstår at MW2 er et realistisk krigspill, så påstår jeg at Super Mario er et 100% realistisk rørleggerspill! De to spillene har like mye med virkelighetens verden å gjøre.

 

Kjøp Arma II om du liker moderne krigføring, kjøp Red Orchestra om du liker WWII

Lenke til kommentar
Snakker du om krigsspill slik som i første/andre verdenskrig, nåtiden eller fremtiden?

 

1/2 verdenskrig:

Battlefield 1942, 2, 1943

 

nå:

Call of duty Modern Warfare 2

Call of duty Modern Warfare

 

Fremtid:

Battlefield 2142

 

*kommer ikke på flere*

 

Eventuelt så kan du velge å delta nede i Afghanistan og omegn :)

 

Ser epoken for BF1942, 2, 1943 er 1/2 verdenskrig her. Ingen av spillene er fra første verdenskrig (1914-1917)

pluss at battlefield 2 er mer nåtid en 2 verdenskrig. Så du kan ta vekk "første verdenskrig" og flytte BF2 til "Nå" kategorien. Men er jo egentlig ikke noe vits siden de fleste her vet når første verdenskrig osv er.

Lenke til kommentar
tror det er noe med PCen min som gjør det:S

Vel få den fikset gutt, så får du 100% realisme uten at du må kjøpe et nytt/gammelt spill :cool:

 

Av en eller annen rar tilfeldighet så er idag dagen Project Reality slipper 0.9 patchen

 

Tar jo ååårrrr og laste ned

Endret av Monday
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...