Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har en HTC Hero som jeg har satt opp exchange synk mot pc som går begge veier. Har et problem med at til tider så synker den alle kontaktene inn på nytt og jeg har per dags dato 6 identiske versjoner av alle kontaktene mine. Kan få bort 5 versjoner av disse kontaktene med å velge å ikke vise exchange kontakter. Greit nok at jeg ikke ser dem, men det skal vel ikke være nødvendig med 300 kontakter for mye som ligger i bakgrunnen og tar plass. Noen som har noen tips og triks for å få orden på dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 bump, ingen som har noen erfaring med dette? Lenke til kommentar
Benoni Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 bump, ingen som har noen erfaring med dette? Har opplevd det samme en gang. Jeg gjorde følgende: 1. Slettet alle Exchange-kontakter på telefonen. Kontaktlisten din på PC'en blir også tom. 2. Gjenopprettet kontaktlisten ved å merke/dra over alle kontaktelementene fra mappen "slettete elementer" tilbake til kontaktlisten på PC'en. Kontaktlisten blir synket tilbake til telefonen med bare en oppføring per kontaktelement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå