Existence Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har da flyttet ps3en min fra et en bostand til en annen og fått et nettverksproblem Der hvor ps3 nette funket hadde jeg trådløs tilkobling. Nå bruker jeg kabel, og når jeg tester internett forbindelsen e det kun Upnp som det ikkje skjer noe med. Men jeg er koblet på nette, for jeg kan se venner og hva de spiller. Problemet er når jeg skal spille MW2 online. Da står det bare Please Wait Connetion to Matchmaking server... Og den finner tydeligvis ingenting for den har stått sånn en periode..Slått av og på ps3en flere ganger uten hjelp.. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Men når eg logger meg på naboens usikrede nettverk funker alt som det skal... Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Noen som vet hva problemet kan være? Problemet er antagelig i routeren din for ADSL. Hvor får du internet ifra og hvilken router har du. Fungerer web-browseren og Playstation Store normalt på PS3'n din ?? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Store, Home, og nettsøker funket. Kun når eg ska koble meg te Infinity Ward servern at det ikkje skjer noe Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 bruker du router?laster du ned når du pröver og koble til? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Bruker Ruter ja. Interno..Og nei jeg lastet ikkje ned når jeg prøvde å koble meg til Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 er det alle online spill eller er det bare mw2? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 testa nettopp et anna spill og der var det ingen problemer... Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Om du kjører en test av nettverket på begge nettene, vil du nok mest sannsynlig se at det den ene ruteren gir det UPnP avaivable og Nat Type 2, mens den andre ikke har støtte for UPnP og har Nat Type 3. Om det er tilfellet tror jeg du i enkelte spill vil kunne koble deg på, men ofte vil det nok være nokså ustabilt. Fant denne siden ved et Google-søk, kan kanskje være til hjelp: http://www.pregamelobby.com/forum/ps3-ps2-...t-your-ps3.html Endret 31. januar 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Existence Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Rart.. På naboens nett er det Nat type 3 og ingen Upnp... Der kan eg spille. Mens på mitt nett har eg Net Type 2 og ingen UPnP...Men kan ikke spille MW2, men kan spille Fight Night 3. Fatter det ikke Noe grunn til at jeg har på Secondery Dns 0.0.0.0 `? Endret 1. februar 2010 av Existence Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Sliter med den trådløse forbindelsen jeg også. Hadde planer om å droppe kabel, men får den ikke over på NAT Type lavere enn 3 og UPnP er ikke tilgjengelig. Noen som vet hva som skal til? Jeg har en svært lite tallrik DNS 1, og 0.0.0.0 på DNS 2. Jeg har åpnet porter på routeren, og satt disse til IP-adressen som blir oppgitt når jeg sjekker statusen på PS3. Endret 2. februar 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Existence Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Hjalp å ha en kompis som jobbet for bkk som eg har nett fra =) its fixed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå