Oddmund2 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Får ikkje lasta den ned, samme feilmelding som alle andre;Beklager, denne programvarenedlastingen passer ikke til din enhet!!!!!!! typsik HTC! Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 At HTC i det hele tatt slipper Sense for Magic er jo gledelig i seg selv. Dette hadde jeg ikke trodd! Lenke til kommentar
Arasonic Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) De som har kjøpt magic fra utlandet / "with google" / De har versjon 32b. Kun de med 32a som kan oppdatere til Sense. man finner ut åssen versjon man har med å skru på telefonen i "fastboot" Holde inne startknappen og volum ned knappen. På nettsiden: Om du har 32a, og skriver inn s/n nummeret skal det funke. Om det ikke funker er det feil hos HTC. Endret 29. januar 2010 av Arasonic Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 På nettsiden:Om du har 32a, og skriver inn s/n nummeret skal det funke. Om det ikke funker er det feil hos HTC. Jeg har nettopp bekreftet at jeg har 32A (sjekket i fastboot som du beskriver), så da er det nok feil hos HTC Lenke til kommentar
CybKnight Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det var vel noen lignende problemer første gang de la ut Nordic oppdatering til Magic tror jeg. Ble fikset etter noen dager. Fikk akkurat den samme feilmeldinga da... Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 jeg får den også. er ikke dødsviktig for meg å få sense, men hadde vært kult å prøve det! Lenke til kommentar
ikatt Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 For de som ikke greier å vente til HTC greier å finne ut hvorfor en hel rekke serienummer er blokkert for å laste ned oppdateringen kan denne brukes: http://www.4shared.com/file/203189441/59bd...ope_305401.html Har installert selv og fungerer kjempefint. Men det er fortsatt Android 1.5 :/ Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Fikk svar fra HTC hvor de sa at de var klar over at det var et problem, og at de jobbet med det. Lenke til kommentar
zamuel Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Fikk samme svar jeg også, så regner med at dette blir løst i løpet av neste uke. Kan vel kanskje ikke forvente at de jobber helga gjennom for å få fikset dette? Uansett kjempefornøyd med at de legger ut Sense for Magic Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 For de som ikke greier å vente til HTC greier å finne ut hvorfor en hel rekke serienummer er blokkert for å laste ned oppdateringen kan denne brukes: http://www.4shared.com/file/203189441/59bd...ope_305401.html Har installert selv og fungerer kjempefint. Men det er fortsatt Android 1.5 :/ Takker... Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Blir morsomt å prøve Sense, men hadde virkelig håpet på en oppdatering av operativsystemet. Kanskje den kommer sammen med oppdateringen av Hero? *Krysser fingrene* Takk for lenken ikatt. Endret 29. januar 2010 av Sveen Lenke til kommentar
Benoni Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 For de som ikke greier å vente til HTC greier å finne ut hvorfor en hel rekke serienummer er blokkert for å laste ned oppdateringen kan denne brukes: http://www.4shared.com/file/203189441/59bd...ope_305401.html Har installert selv og fungerer kjempefint. Men det er fortsatt Android 1.5 :/ Har du engelsk eller norsk språk på telefonen? Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Kan bekrefte at denne virker fint, har fått installert og testet den. Thumbs up! Edit: Norsk språk med linken ikatt viste oss Endret 29. januar 2010 av fb60 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kan bekrefte at denne virker fint, har fått installert og testet den. Thumbs up! Edit: Norsk språk med linken ikatt viste oss Det er mulig å bruke engelsk språk også med denne ROM'en? Lenke til kommentar
Benoni Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Kan bekrefte at denne virker fint, har fått installert og testet den. Thumbs up! Edit: Norsk språk med linken ikatt viste oss Ok, fint. Bakgrunnen for spørsmålet var at releaser for norden vanligvis heter "Nordic release". Releasen i linken heter "European". Dermed tvil om at 3.05.401 3 er beregnet for nordisk språk. Lenke til kommentar
ikatt Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Kan bekrefte at denne virker fint, har fått installert og testet den. Thumbs up! Edit: Norsk språk med linken ikatt viste oss Ok, fint. Bakgrunnen for spørsmålet var at releaser for norden vanligvis heter "Nordic release". Releasen i linken heter "European". Dermed tvil om at 3.05.401 3 er beregnet for nordisk språk. Denne releasen inneholder alle de skandinaviske språkene samt engelsk interface for de samme språkene. Akkurat slik som den forrige ROM-oppdateringen til Magic fra HTC. Tror den legger inn språkpakke basert på serienummeret ditt. Regner med at titelen bare har hengt igjen ettersom de nettopp har sluppet denne i Norge som et av de første land i Europa. Det er visst nå også inkludert en oppdateringsfunksjon på telefonen. Endret 29. januar 2010 av ikatt Lenke til kommentar
Benoni Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Kan bekrefte at denne virker fint, har fått installert og testet den. Thumbs up! Edit: Norsk språk med linken ikatt viste oss Ok, fint. Bakgrunnen for spørsmålet var at releaser for norden vanligvis heter "Nordic release". Releasen i linken heter "European". Dermed tvil om at 3.05.401 3 er beregnet for nordisk språk. Denne releasen inneholder alle de skandinaviske språkene samt engelsk interface for de samme språkene. Akkurat slik som den forrige ROM-oppdateringen til Magic fra HTC. Tror den legger inn språkpakke basert på serienummeret ditt. Regner med at titelen bare har hengt igjen ettersom de nettopp har sluppet denne i Norge som et av de første land i Europa. Det er visst nå også inkludert en oppdateringsfunksjon på telefonen. Takk for avklaringen! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Forsøker også å legge inn denne oppdateringen, måtte laste ned via linken som ble delt her. HTC Sync fikk jeg endelig til å virke, og oppdateringsprogrammet gjenkjenner mobilen og starter og alt, men ting slutter å virke når programmet "venter på bootloader", får opp en melding om at oppdateringsprogrammet ikke lenger finner mobilen min. HTC Sync finner heller ikke mobilen min lengre på dette tidspunktet. Mobilen min endres til noe som ser ut som en systemskjerm, og rapporterer: "Sapphire PVT 32A Ship S-ON H HBOOT-1.33.0009 (SAPP10000) CPLD-12 RADIO-3.22.20.16 May 8 2009, 21:02:32 RUU USB (USB forsvinner om jeg napper ut usb-kabelen). Mobilen min ser ut til å krasje poå dette tidspunkt, må ta ut batteriet for å komme tilbake til den vanlige skjermen. Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Noe utålmodig har jeg nå lastet ned via linken (siden HTC bruker lang tid på å fikse feilen hos seg) og oppdatert telefonen. Var fra før av noe skeptisk til å ha Sense kjørende oppå, men må si at førsteinntrykket er svært positivt. Telefonen fungerer helt utmerket og integrasjon med facebook/twitter fungerer supert. Jeg har nå vent meg til Twidroid for twitter, og HTC Peep var vel ikke akkurat årets app, men det var lett å bytte ut. Flickr bruker jeg ikke, så jeg vet ikke hvordan det er. Kommer nok til å beholde Sense, men håper på en oppdatering av android også. Man kan jo håpe at det kommer snart, selv om jeg har mine tvil. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Har lagt inn ROM'en, og alt fungerer helt utmerket for meg. Liker den veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå