Gå til innhold

[Løst]Kopiert parodi på Umbrella - Meninger?

Lexiboij

Anbefalte innlegg

Sikkert noen som har sett reklamen på Viasat 4 om et band som synger en parodi på Umbrella samtidig som de skryter på seg 2,5 mill seere. Men som alle vet er det jo Bare Egil Band som kom ut med denne parodien først. Så egentlig burde de bli tatt på plagiat hele gjengen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener du helt seriøst at Lillasyster plagierer Bare Egil Band? Jeg kan med stor sikkerhet si at de to umulig er de eneste to bandene som har laget sin cover av "Umbrella", og hvem er det da som plagierer hvem?

Dessuten er ikke Bare Egil og Lillasyster sine versjoner spesielt like engang.

Lenke til kommentar

Du har vel forsåvidt rett, men så er det nå bare Lillasyster som har begynt å reklamere for det på TV. (oppga feil nr. på antall seere også)

Hvor mange som har laget en slik versjon av Umbrella vet jeg ikke, men i dette tilfellet tenkte jeg bare på de to ettersom at det er Bare Egil Band jeg hørt først å har best forhold til. Jeg hadde helt sikkert hatt et annet syn om jeg ikke hadde hørt på noen av dem fra før av.

EDIT: Greia har er det at de begge har laget et en versjon som skal være metal, og der innså jeg at poenget mitt forsvant...

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...