Lexiboij Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Sikkert noen som har sett reklamen på Viasat 4 om et band som synger en parodi på Umbrella samtidig som de skryter på seg 2,5 mill seere. Men som alle vet er det jo Bare Egil Band som kom ut med denne parodien først. Så egentlig burde de bli tatt på plagiat hele gjengen? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Aner faktisk ikke hva du snakker om. Har du noen linker? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Kopi folket Bare Egil Band Rihanna Se filmen hos Youtube Håper egentlig jeg gikk inn på feil video til de som reklamerer for det var bare 1200 views. Denne? Det var den jeg tenkte på ja. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Mener du helt seriøst at Lillasyster plagierer Bare Egil Band? Jeg kan med stor sikkerhet si at de to umulig er de eneste to bandene som har laget sin cover av "Umbrella", og hvem er det da som plagierer hvem? Dessuten er ikke Bare Egil og Lillasyster sine versjoner spesielt like engang. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Du har vel forsåvidt rett, men så er det nå bare Lillasyster som har begynt å reklamere for det på TV. (oppga feil nr. på antall seere også) Hvor mange som har laget en slik versjon av Umbrella vet jeg ikke, men i dette tilfellet tenkte jeg bare på de to ettersom at det er Bare Egil Band jeg hørt først å har best forhold til. Jeg hadde helt sikkert hatt et annet syn om jeg ikke hadde hørt på noen av dem fra før av. EDIT: Greia har er det at de begge har laget et en versjon som skal være metal, og der innså jeg at poenget mitt forsvant... Endret 28. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Begge er kjipe uansett, eneste som gjelder er denne: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Man kan jo alltids søke på Umbrella cover på YouTube, så får man et visst inntrykk av hvor populær denne sangen er å covre. Egil var kanskje først ute i Norge, men han var neppe først i verden. Endret 28. januar 2010 av TheMartine Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Okeey, dette ble litt pinlig... :!: *Graver seg ned i et hull* Endret 28. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Okeey, dette ble litt pinlig... :!: Jepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå