anabella Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er nyinnflyttet i byen og leter etter en hyggelig stamcafè med dype, deilige sofaer og god mat der det er avslappende og behagelig å tilbringe lørdags eller søndags formiddag med en bunke ferske aviser. Gammeldags eller moderne stil spiller liten rolle. Sentrum, Grünerløkka, Frogner, Aker Brygge, St-Hanshaugen..... Noen som har et godt tips? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Edwards Kaffebar på Schous plass (bunnen av Grunerløkka). Stockfleths i dronningensgate (sentrum) Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Anbefaler Marka. Ta med sitteunderlag, noe godt i termosen, lesestoff, gode klær og litt å bite i. Så kan du tilbringe hele lørdag og søndag ute i frisk og fri luft, finn deg en plass ved et vann og nyt synet av ørret, ender og tullete fiskere. Ta T-banen til Frognerseteren eller Sognsvann, så har du en god start Er vel selvfølgelig mest sommeraktivitet dette da men.. Lenke til kommentar
annzs Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) . Endret 9. november 2015 av annzs Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Anbefaler Marka. Ta med sitteunderlag, noe godt i termosen, lesestoff, gode klær og litt å bite i. Så kan du tilbringe hele lørdag og søndag ute i frisk og fri luft, finn deg en plass ved et vann og nyt synet av ørret, ender og tullete fiskere. Ta T-banen til Frognerseteren eller Sognsvann, så har du en god start Er vel selvfølgelig mest sommeraktivitet dette da men.. Huff nå ble jeg deprimert. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Anbefaler Marka. Ta med sitteunderlag, noe godt i termosen, lesestoff, gode klær og litt å bite i. Så kan du tilbringe hele lørdag og søndag ute i frisk og fri luft, finn deg en plass ved et vann og nyt synet av ørret, ender og tullete fiskere. Ta T-banen til Frognerseteren eller Sognsvann, så har du en god start Er vel selvfølgelig mest sommeraktivitet dette da men.. Huff nå ble jeg deprimert. Spennende. Hvorfor? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Anbefaler Marka. Ta med sitteunderlag, noe godt i termosen, lesestoff, gode klær og litt å bite i. Så kan du tilbringe hele lørdag og søndag ute i frisk og fri luft, finn deg en plass ved et vann og nyt synet av ørret, ender og tullete fiskere. Ta T-banen til Frognerseteren eller Sognsvann, så har du en god start Er vel selvfølgelig mest sommeraktivitet dette da men.. Huff nå ble jeg deprimert. Spennende. Hvorfor? Fordi det du beskrev var et trist mareritt av en opplevelse. Kan ikke skjønne at det er noe å trakte etter det du beskriver. Jeg fikk frysninger. Stikk heller på en kaffebar midt i byen, kjemp om plassen og se på alt livet som utfolder seg på gata. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hehe, sier jo bare litt om hvor forskjellig mennesker kan være. Jeg blir stressa av et par timer inni Oslo sentrum, Marka er en mye mer naturlig plass å være for min del. All respekt til deg som slapper av på en cafe inni byen der, for all del. Lenke til kommentar
Tomstian Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 er en koselig cafè ved Youngstorget husker ikke navnet. Lenke til kommentar
parazite Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er nyinnflyttet i byen og leter etter en hyggelig stamcafè med dype, deilige sofaer og god mat der det er avslappende og behagelig å tilbringe lørdags eller søndags formiddag med en bunke ferske aviser. Gammeldags eller moderne stil spiller liten rolle. Sentrum, Grünerløkka, Frogner, Aker Brygge, St-Hanshaugen..... Noen som har et godt tips? Helt klart Collets Cafè på St hanshaugen. http://www.collettscafe.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå