Gå til innhold

Mobilt bredbånd operatørlås

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg sendte e-post til kundesørvis. Då fekk eg kode saman med lenke til eit opplåsingsprogram, der eg skreiv inn koden.

Jeg gikk inn på websida til Telenor og tasta inn serienummeret på enheten fra Telenor, og fulgte instruksene der og det fungert også fint. Hovedproblemet var å finne en PC med MS-windows på, da jeg kun hadde linux på alle mine maskiner. Dette da det måtte kjøres en Windows binærfil for å låse opp enheten.

http://telenormobil.no/kundeservice/operat...ratorlaskode.do

Lenke til kommentar

Eg gløymde å skrive at ein ved kontakt med kundesørvis må skrive imei-koden (og kanskje også telefonnummer og dato for oppretting av abonnement).

For meg vart denne historia litt komplisert. Ei stund etter at eg hadde kjøpt modemet (2007) kontakta eg kundesørvis, sidan dei pleier å gje koden sjølv om det ikkje har gått 12 månader. Då fekk eg til svar at det ikkje var mogeleg enno å låse det opp. Etter at det var gått over 12 månader prøvde eg å taste inn imei på heimesida til Telenor, men det var ikkje hjelp i. Seinare skreiv eg til kundesørvis, og fekk beskjed om at eg måtte betale $hitload dersom eg ikkje venta til april 2009. Eg sendte ny e-post der eg forklarte at modemet var kjøpt sommaren 2007, at bindingstida var ute for lenge sidan, og at eg eigentleg var godt fornøgd med både Telenor og dekninga deira. Telenor la seg flate, beklaga feilen og sendte opplåsingskode saman med programmet. Eg brukar Windows på heime-pcen, og hadde ingen problem med å få låst opp modemet.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...