dosk101 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei.... Jeg skal ha ny mobil snart. liker å ta bilete/film av ting så sjer.+ den må tåle å verte mista i bakken å litt verre. ikkje det aller verste men men. Så må jeg kunne spille av vanlig musikk Har dee noen gode tips. Ikkje mobil til 5000kr 2000-2500kr Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Om du skal ha mobil som tåler en trøkk må jeg desverre si at det er dårlig med kameratelefon i denne kategorien. Vil i første omgang anbefale deg 3 telefoner: Nokia 3720 med 2mpx kamera. Samsung B2800 med 2 mpx kamera Samsung B2100 med 1,4mpx kamera om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
dosk101 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 vil bare si: kamera kvaliteten kommer forran hvor mye den tåler;D Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Da snakker vi noe annet ja:) Hva med Nokia 6700? Lenke til kommentar
dosk101 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Da snakker vi noe annet ja:) Hva med Nokia 6700? ja, det er en venn av meg som har det. Har tenktlitt på den. Men den der SE c702.... er den til og anbefale eller? godt kamera? tåler eindel? hvordan er tilgang til musikk? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Den er greit kamera på den, men det er ikke minijack på den, så du må ha overgang... Lenke til kommentar
dosk101 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Den er greit kamera på den, men det er ikke minijack på den, så du må ha overgang... det gjer ikkje noe;D men du anbefaler den? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja. Gode menyer og en fantastisk ordbok:) Lenke til kommentar
puddingen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg ville ikke anbefalt C702. Har hatt en ganske lenge, men det er en buggete jævel, og har slått seg av til siste dag. Særlig når folk ringer, hehe...... Eneste jeg har hatt som er verre er W890. En jeg jobbet sammen med har også hatt (C702), og han var heller ikke fornøyd. Videre har sønnen min også en, men den har vært rimelig grei. I motsetning til min ble den ok etter en oppdatering eller 10. Han fikk sin akkurat når den kom. Bildene er ikke supre, men ganske grei hvis det er utendørs en fin sommerdag. Har faktisk tatt noen få bilder som har vært bra. Innendørs er den rimelig håpløs som kamera, synes jeg da. Ellers blir den fort stygg i finishen. Særlig på hjørnene. Lenke til kommentar
dosk101 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg ville ikke anbefalt C702. Har hatt en ganske lenge, men det er en buggete jævel, og har slått seg av til siste dag. Særlig når folk ringer, hehe...... Eneste jeg har hatt som er verre er W890. En jeg jobbet sammen med har også hatt (C702), og han var heller ikke fornøyd. Videre har sønnen min også en, men den har vært rimelig grei. I motsetning til min ble den ok etter en oppdatering eller 10. Han fikk sin akkurat når den kom. Bildene er ikke supre, men ganske grei hvis det er utendørs en fin sommerdag. Har faktisk tatt noen få bilder som har vært bra. Innendørs er den rimelig håpløs som kamera, synes jeg da. Ellers blir den fort stygg i finishen. Særlig på hjørnene. Hva anbefaler du da? godt kamera, men ikkje blir øyelakt bare jeg mister den i bakken? var det bare tilfeldigt at din ble dårlig eller? får jo 5 på amobil..... Lenke til kommentar
puddingen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 var det bare tilfeldigt at din ble dårlig eller? får jo 5 på amobil..... Ser ikke ut som om mine erfaringer er tilfeldig: https://prisguiden.no/produkt/sony-er...2-90684/omtaler Hva du skal kjøpe isteden vet jeg ikke. Følger egentlig ikke så mye med. Så bare tråden mens jeg leste noen tråder i jakt på ny selv, etter et frustrerende liv med C702..... Ville bare advare om mine erfaringer..... Kameraet er vel ikke supersolid i seg selv heller. Det slutta å virke på både min og sønnen min sin. Men fikk liv i guttungen sin igjen. Måtte skru den opp og fikse det. Var samme feilen på begge, men på min var det rimelig håpløst å få gjort noe desverre. Skulle jeg gitt noe terningkast med alt det prakket jeg har hatt, så måtte jeg viska ut prikkene på terningen :!: Lenke til kommentar
Mira6 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Da ville jeg gått for en nokia n82 - hvis de er å få kjøpt enda(?). Blir utrolig fine bilder og tar bra video også. Man kan sikkert få kjøpt dem relativt rimelig. Knalltelefon ihvertfall! Lenke til kommentar
puddingen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Da ville jeg gått for en nokia n82 - hvis de er å få kjøpt enda(?). Blir utrolig fine bilder og tar bra video også. Man kan sikkert få kjøpt dem relativt rimelig. Knalltelefon ihvertfall! Angret på at jeg ikke kjøpte N82 selv. Den har jeg bare hørt positivt om....... Ordentlig blits også. De bildene jeg har sett har vært steinbra. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 dosk: Selv om den får 5 på tester på amobil trenger den ikke være så bra. Mener Satio fikk det samme, men min erfaring med den er at det er den største mølja SE har kommet med på lenge. Lenke til kommentar
dosk101 Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 ok;D Takk for svar;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå