Gå til innhold

Anmeldelse: Army of Two: The 40th Day (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En knapp brukes til alt? Det gjør Mass Effect også. I ME2 kan man for eksempel holde nede Space for å løpe og ta dekning, så holde forover og trykke Space for å hoppe over det man gjemmer seg bak (om det er lavt nok, som f.eks en kasse) og deretter trykke Space for å plukke opp et våpen. Men ulikt Army of Two fungerer det helt utmerket der. :)

 

Aggro-systemet er heller ikke nytt. Vi har hatt det i alt av MMORPGer jeg har spilt. ;)

Lenke til kommentar

Jeg syns army of two er et kult spill. Elsker co-op spill, spille med kompiser i virkeligheten og online. Bedre blir det ikke. Men enig i at AOT ikke er et stjernespill

 

Og om personen som skrev artikkelen faktisk hadde hørt etter i starten av spillet ( chapter 1 og 2) så catcher man fort at "Murrey" er en slags kontaktperson for Rios og Salem. Hun får vite oppdrag og viderefører dem til Rios og Salem i kampens hete.

 

Merket da jeg var etter trophys da jeg var ferdig at det meste av historien er gjemt i disse radio logsene. Noe som var ganske frustrerende egentlig. Ettersom jeg er glad i historie i spillene. Velger egentlig å tro at historien i spillet er slående enkel. Du fikk en jobb, den gikk skeis... improviser.

Lenke til kommentar
En knapp brukes til alt? Det gjør Mass Effect også. I ME2 kan man for eksempel holde nede Space for å løpe og ta dekning, så holde forover og trykke Space for å hoppe over det man gjemmer seg bak (om det er lavt nok, som f.eks en kasse) og deretter trykke Space for å plukke opp et våpen. Men ulikt Army of Two fungerer det helt utmerket der. :)

 

Aggro-systemet er heller ikke nytt. Vi har hatt det i alt av MMORPGer jeg har spilt. ;)

 

Samme greiene i gears of war, samme knapp brukes til alt for mye. En dårlig ide er det okke som.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...