Jakoozie Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen har ikke gjort leksa si. Les mer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen har ikke gjort leksa si. Les mer Lurer på hva som driver utviklerne til å lage en oppfølger til dette gulpet her. De klarer heller ikke å forbedre det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 En knapp brukes til alt? Det gjør Mass Effect også. I ME2 kan man for eksempel holde nede Space for å løpe og ta dekning, så holde forover og trykke Space for å hoppe over det man gjemmer seg bak (om det er lavt nok, som f.eks en kasse) og deretter trykke Space for å plukke opp et våpen. Men ulikt Army of Two fungerer det helt utmerket der. Aggro-systemet er heller ikke nytt. Vi har hatt det i alt av MMORPGer jeg har spilt. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ikke bare MMORPG spill, men også RTS spill som Heroes of Newerth etc. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg syns army of two er et kult spill. Elsker co-op spill, spille med kompiser i virkeligheten og online. Bedre blir det ikke. Men enig i at AOT ikke er et stjernespill Og om personen som skrev artikkelen faktisk hadde hørt etter i starten av spillet ( chapter 1 og 2) så catcher man fort at "Murrey" er en slags kontaktperson for Rios og Salem. Hun får vite oppdrag og viderefører dem til Rios og Salem i kampens hete. Merket da jeg var etter trophys da jeg var ferdig at det meste av historien er gjemt i disse radio logsene. Noe som var ganske frustrerende egentlig. Ettersom jeg er glad i historie i spillene. Velger egentlig å tro at historien i spillet er slående enkel. Du fikk en jobb, den gikk skeis... improviser. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 En knapp brukes til alt? Det gjør Mass Effect også. I ME2 kan man for eksempel holde nede Space for å løpe og ta dekning, så holde forover og trykke Space for å hoppe over det man gjemmer seg bak (om det er lavt nok, som f.eks en kasse) og deretter trykke Space for å plukke opp et våpen. Men ulikt Army of Two fungerer det helt utmerket der. Aggro-systemet er heller ikke nytt. Vi har hatt det i alt av MMORPGer jeg har spilt. Samme greiene i gears of war, samme knapp brukes til alt for mye. En dårlig ide er det okke som. AtW Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skuffende at det får så dårlig karakter, hadde håpet på bedre. Uansett så blir det ført opp på handlelisten min, storkoste meg med eneren så da må jeg nok ha med meg oppfølgeren. Synd at det er så kort da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg