xeon Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 I går sank temperaturen på prosessoren til 52 grader (fra 60) under stor belastning. Det var etter at jeg hadde vært inne i maskinen å flytte litt på noen ledninger....(kan hende jeg bedret luftgjennomstrømningen noe) jeg tror ikke det bare kan være prosessoren som drar opp temperaturern, men spørsmålet er da om det faktisk vil være smartest å sette inn vifter i kabinett eller bytte prosessor viften :smile: som ligger på ca. 5500 rpm mvh, Roger Lenke til kommentar
magfa Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 husk å sette på side dekslene igjen da.................. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 14. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2001 morroklompen:( Lenke til kommentar
jedilord Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Har også varmeproblemer. Den ligger jo f**n meg ta på 60 grader uansett. Tror jeg må rokere litt jeg og pluss klasse på litt kjølepasta... Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Min er på 19 grader og klarer meg fint. Gleder meg til det blir kaldere og vannet kan går enda lengre ned. må bare helle på litt frostvæske først.. Uansett jeg foreslår vannkjøling til alle det er jæ** effektivt. Bare vann på og fikk den fra 50 til 19 grader.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå