suzukitsx Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Heisann I går prøvde jeg å sette opp en dedicated server for Garrys Mod som jeg og ett par kompiser skulle spille på. Fulgte denne veiledren, og det så ut til å gå ganske bra. Når alt var ferdig, og jeg startet opp serveren fikk jeg opp denne: Og når jeg trykker View the message kommer denne opp: (Sorry for dårlig bilde, går ikke an å ta print screen av den erroren ) I den ruta i midten står det "Could't allocate any server IP port." Og her er ett nærmere bilde av batch ruta: Jeg vet ikke hva som er galt, eller hva den erroren betyr. Noem som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Nightcube Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 problemet her ligger i portene . I shortcut linjen din hva står der ? For husk det skal stå : -port 27015 Lenke til kommentar
suzukitsx Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Jeg har åpnet de portene for Half Life som det stod på portforward.com. Hva er shortcur linjen? Edit: Portene jeg har åpnet er; 6003 - 7002 - 27010 - 27015 og 27025. Endret 6. februar 2010 av suzukitsx Lenke til kommentar
Nightcube Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg har åpnet de portene for Half Life som det stod på portforward.com. Hva er shortcur linjen? Edit: Portene jeg har åpnet er; 6003 - 7002 - 27010 - 27015 og 27025. Du lage en kopi av filen du starter serveren med i .bat fil, stund siden jeg har gjort dette nå men du må sette inn port du skal bruke i shortcurt linjen når du "høyreklikker" på .bat filen du opprettet - Noe du tydeligvis ikke har gjort, som forhåpentligvis vil hjelpe deg godt på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå