nomore Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 blir sprø av akkurat denne... er på jakt etter en sang, tekno / trance... hører "tekno" og "walker" eller begge deler samtidig ofte... varierende hastighet... noen? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 A.Moe - Mom is home Vet du hvem som har orginalen? Serien som den sangen var med i, var jo "da bomb". Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Vet du hvem som har orginalen? Serien som den sangen var med i, var jo "da bomb". nupe,ik peil på hvem som har orginalen. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 blir sprø av akkurat denne... er på jakt etter en sang, tekno / trance... hører "tekno" og "walker" eller begge deler samtidig ofte... varierende hastighet... noen? Er det ikke "Techno" og "Rocker" du hører da? Isåfall er det vel DJ Balloon - Techno Rocker Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 takk takk for alle rakse svar det var DJ Balloon ja takk takk! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Orginalen er vel skrevet til et Russisk teaterstykke som ble sendt paa NRK tidligere , jeg husker jeg pleide aa se det . Sangen heter vel " Mom is home " eller " Mommy is home " dersom det er denne saa er ORGINALEN er MYE bedre.....er ikke slike sanger man koedder med etter min mening dersom det er den samme da . Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Orginalen er vel skrevet til et Russisk teaterstykke som ble sendt paa NRK tidligere , jeg husker jeg pleide aa se det . Sangen heter vel " Mom is home " eller " Mommy is home " dersom det er denne saa er ORGINALEN er MYE bedre.....er ikke slike sanger man koedder med etter min mening dersom det er den samme da . noen ide hva orginalen heter a? Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Vel orginalen er " Mommy is home " den som er i det Russiske teater-stykke....det jeg lurer paa er om dere snakker om en techno cover av denne sangen , jeg har ikke hoert den . Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Som kjent har vattnissene i A-Moe skjendet (på det groveste!) den kjente og kjære barnesangen som nevnes her i tråden. Poor Rich Ones udødeliggjorde denne melodien for noen år siden, Mummy var deres navn på den. Det er min favorittversjon, sjekk den ut. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Orginalen til "Mom is home" er skrevet av to russere. Her er et utdrag av teksten: Mom is home "Mommy's home. Now you can open the door. Don't be afaid now, not anymore. Mom is home. She's brought for each one of you strawberry, coated with honeydew.Only you and I can sing this song that noone knows. Listen to each word carefully. And before you all come running quickly to the door. Be sure the only one you open for is me." (av Gèrard Bourgeois og Themistocle.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå