G3 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har brukt Outlook Express i mange år, og dette har fungert topp. Kjører XP. Mailboksen blir sjekket så ofte som jeg ønsker. Idag fikk jeg en splitter ny maskin, med 7 Proffesional installert. Gjør meg klar til å konfigurere, men, eh, ingen Outlook Express innstallert ?! Finnes det noe sted jeg kan laste dette ned, eller må ALT av mail være web-basert ? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Windows Live Mail er hva du ser etter, husker ikke om det ligger ved som default i W7, hvis ikke finner du det her. Fungerer veldig bra, jeg bruker det per nå mot flere forskjellige hotmail og gmail-kontoer, og på flere forskjellige pcer. Lenke til kommentar
G3 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Windows Live Mail er hva du ser etter, husker ikke om det ligger ved som default i W7, hvis ikke finner du det her. Fungerer veldig bra, jeg bruker det per nå mot flere forskjellige hotmail og gmail-kontoer, og på flere forskjellige pcer. Takker og bukker :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå