Solid Edge Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei Jeg er da nettopp begynt å trene igjen, det er sikkert 2 år siden sist om ikke mer. Jeg har da gått ut ifra dette programmet. Kort fortalt er det et 10 ukers program delt i 2 (6+4). De første 6 ukene trener jeg muskelvekst, og de resterende 4 ukene er det styrketrening. Blir å trene 3 ganger i uken, helekroppen hver trening. Testet i går 1RM på diverse øvelser: Benk: 60kg Bicepscurl: 24kg Sittenderoing: 120"kg" Oppoverroing: "67kg" Markløft: 40kg Utfall: 50kg Ståenderoing: 29kg Franskpress: 32kg Skal trene med ca. 75% av 1RM, 8-12 rep X 3 sett. Har før trent mer useriøst, og da har jeg alltid startet med noen greie vekter for så å øke vekter helt til rett før failure. Noe som tilsvarte en 3-4 sett. Bør jeg kjøre noe tilsvarende i dette programmet? F.eks. 65% - 70% - 75%. Sliter også med en ganske høy forbrenning, har aldri lagt på meg noe fett før (bortsett fra all øl drikkinga). Og har heller aldri før lagt på meg noe muskler. I programmet mener de jeg bør kjøre 12 reps i settene i de 2 første ukene, men ville det ikke være mer progresjon om jeg kjøre 8 reps for så å øke (istedenfor å minke). Til slutt lurer jeg på hvordan jeg bør varme opp. Ellers tar jeg gjerne i mot tips, eller forbedringer på programmet (ting jeg bør huske osv.). Lenke til kommentar
Knife Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Begynn med et solid 5x5 program som myo eller stronglifts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå