Windoge Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Da så. Mine vakter er ca 10 timer lang, og jeg jobber mandag til fredag, etterfulgt av en friuke. Regnet litt på dette nå, og det gir meg ca 29500 kr brutto hver måned, noe som er ganske greit med tanke på at jeg tillegg har fri halve måneden. Dette er vel å merke 33,6 timers uke med masse tillegg. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ja, jeg har hørt at mobilvaktene på større steder kan være 10 timer lange. Jeg jobber en 3-1-3 turnus, altså jobb mandag, tirsdag og onsdag. Så fri på torsdag, etterfulgt av jobb fredag, lørdag og søndag. Uka etter er det motsatt, med jobb kun på torsdag. Fungerer helt fint for meg, egentlig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hadde funket for meg, men det hadde ikke gitt meg lønn å leve av. F.eks er din bruttoinntekt nesten det samme som jeg bør ha netto hver måned. Får alltid ekstravakter på min friuke som gir overtid, noe som gjør at jeg som regel alltid når dette. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hadde funket for meg, men det hadde ikke gitt meg lønn å leve av. F.eks er din bruttoinntekt nesten det samme som jeg bør ha netto hver måned. Får alltid ekstravakter på min friuke som gir overtid, noe som gjør at jeg som regel alltid når dette. Vet dette er en gammel tråd, men hva er vekterlønnen på nå? Lurer på å søke sommerjobb som mobilvakt eller brannvakt (150 kr/t). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg ligger på rundt 173 kr i timen som mobilvekter. I tillegg har jeg 25 kr i nattillegg og 45 kr i helgetillegg. Vi gikk opp 3,50 kr i timen fra 1. april. 150 kr/t tror jeg du vil få uansett ansiennitet. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ikke langt fra 30k i måneden da. Ca. 330 000 kr i året. Kan leve med det, skal bare fylle opp BSU kontoen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Har ca 32000 kr på natturnus uten overtid. Lenke til kommentar
boy94 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg har 158,- kr i timen har jobbet bare i 2 mnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå