r0zie Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 er litt splittet.. Syns det er jævlig morro å spamme fumpen med one man army, har liten sympati for at det er så OP når spillet er så jævla random uansett med carepackage kniving, 1887 akimbo bling horer og nukeboostere.. hovedgrunnen til at GLen er "så" OP er fordi du kan fyre av et skudd uten at du trenger å stå "blåttet" mer en et milisekund.. thumperen har litt delay i det minste og er ikke halvparten så effektiv.. Men uansett syns jeg de som whiner over tuben på voice er crybaby og burde gå å legge seg.. blir du eid av tuben er det du som er nuben.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 blir du eid av tuben er det du som er nuben.. Dagens gullkorn! Lenke til kommentar
R0OT Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Noobtube er enkelt å bruke eg prøvde noen runder med TDM og hadde ikke noen problem med 2X K/D og eg har ikke brukt tuden mye fra før og aldri brukt den med danger close. Min først omgang med One Man Army + Danger Close var 19-10 på TDM, så med litt trening skal eg nok bli bedre. Og på CTF og Domination er det nok mye enklere å få god K/D stat. Så spør du meg så er noobtube easy mode. Og dersom du sliter har eg full forståelse for at du bruker noobtuben. Men hadde det vært opp til meg hadde eg fjernet Danger Close og One Man Army. Endret 31. januar 2010 av R0OT Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Grenade-launcher er et våpen. Et våpen er ment for å drepe. Cry me a river and get over it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 *Pollen vises ikke * For å få poll, må du rapportere førsteposten din og skrive at du ønsker poll med ønsket spørsmål og alternativer. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Kan lage poll selv. Javel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ja dæven skulle du ha sett. År og dag siden jeg var laget tråd med poll. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg holder på med danger close challange, så det blir mye noob tubing på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå