Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Din mening om noobtube i MW2

Anbefalte innlegg

Noobtube er livet, prøv det ut med fast reload, det eier, da vil du komme rett til topp:) hehe, det var min mening:)

-100

Så slutt å spill det jævla spillet da, faen å du klager. Er vel ingen som setter en ladd pistol mot hodet ditt å ber deg spille eller? La nå folk få spille som de selv vil.

What he said. \o/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noobtube er livet, prøv det ut med fast reload, det eier, da vil du komme rett til topp:) hehe, det var min mening:)

-100

Så slutt å spill det jævla spillet da, faen å du klager. Er vel ingen som setter en ladd pistol mot hodet ditt å ber deg spille eller? La nå folk få spille som de selv vil.

What he said. \o/

Spør hva folk synes om noobtube og sier min egen mening.. så hissige dere er..

Og, spiller det ikke nei.

Lenke til kommentar

-100

What he said. \o/

Spør hva folk synes om noobtube og sier min egen mening.. så hissige dere er..

Og, spiller det ikke nei.

Så din mening er å snakke dritt til alle som mener noe annet enn deg?

Lenke til kommentar
Noobtube burde absolutt blitt fjernet fra spillet. Det er 10 ganger lettere å få kills med den som det er med vanlige våpen, og for oss som ikke har lyst å springe rundt med den er det utrolig feigt.

<<og for oss som ikke har lyst å springe rundt med den er det utrolig feigt>>

Feigt? Er vel faen ditt valg om du vil springe rundt med den eller ei. Er ikkje feigt..

Lenke til kommentar

Jeg synes det er mye feigere å springe rundt og spawnrape og stabbe folk, eller akimbo G18 eller shotguns... det er min definisjon av feighet. Synes ikke grenade launcher er så bra, dessuten kan alle ha grenade launcher som sidearm hvis de vil. Jeg blir mye mer irritert over helikoptere og fly som skyter hele tiden, særlig når man spawner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Strengt talt må jeg ikke, men for din skyld :)

Tenkte på Chopper Gunner og sånne andre BOM BOM BOM HAHA YOU DEAD, I IZ LEET!!!!!111-killstreaks.

Men igjen, så er jo de killstreaks, som gjør at man faktsik må drepe noen først for å få dem.

Lenke til kommentar
Feigt? Er vel faen ditt valg om du vil springe rundt med den eller ei. Er ikkje feigt..

Selv om jeg og kan bruke den betyr ikke at det ikke er feigt. Det hørest ut som om du bruker den, og da forstår du vell hvor mye lettere det er å drepe med den enn andre våpen?

Lenke til kommentar

Noe alle kan bruke er ikke feigt...herre min hatt, slutt å sut så grulig dere som ikke VIL bruke grenade launcher...makan til rar tråd dette er...folk som ikke liker grenade launchers skal kommentere det og rakke ned på alle som ikke deler deres meninger...

Lenke til kommentar

Vi? Det er heller dere som ikke forstår forskjellen på feigt og ikke.

En attachment ALLE har tilgang til, og som er realistisk, er IKKE feigt. Tror dere at folk på slagmarken i afghanistan løper rundt og whiner som bitches "Buhuuu, de har granatkastere! Dette er feigt! Jeg vil slåss på en slagmark der granater ikke er lov!"...

Tror dere at folk i den virkelige verden løper rundt fra sted til sted med en skikskytter rifle, dreper folk non-scope og med quick-scoping, eller løper rundt med kniv/doble pistoler og dreper mange på rad uten å dø selv? Den virkelige verden er faktisk det dere så flott kaller "camping"...

Perk-en One Man Army derimot, er feig. Mange har tilgang til den, men den er absolutt ikke realistisk, og heller ikke balansert. Kombiner denne med Danger Close, og man har plutselig noe feigt, men som likevel krever skills for å bruke effektivt. Er man ikke smart nok/har man uflaks og blir drept av en slik spiller, ja så spawn på nytt og unngå han da vel? Det er jo ingen som tvinger deg til å drepe akurat han?

ALT i dette spillet som ikke man må utnytte glitches, hacks eller andre former for juks, er IKKE feigt. Det er feige spillestiler, men ikke feige våpen eller killstreak rewards. Har man litt normalt vett, gjemmer man seg inne i et hus med tak og vegger om det er en AC130 eller Chopper gunner på vei. Alternativet er å gjemme seg i utkanten av banen. Ikke mange skyter på deg om du står ute av sentrum, hvertfall ikke om du har cold-blooded. Harriers, Pave Lows, Attack helicopters er man immun mot, og Predator Missiles kan man minske sjansen å bli truffet av ved å bruke cold-blooded. Er man ikke smart nok til å tenke slik, ja da får man ta støyten når den kommer.

Den som er med på leken, den får tåle steken. Vil du/dere ikke være med på leken, ja så get lost og gi rom for folk som faktisk ser på dette som underholdning/avbrekk fra hverdagen, ikke noe man tar alvorlig på liv og død. Vi kommer ikke til å savne dere.

Ta dere sammen, slutt å sutre som småunger. Jeg gidder ikke skrive mer i denne tråden, for om dere ikke forstår innholdet av det jeg nå har skrevet, kommer det aldri til å synke inn for dere.

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar
Det er feige spillestiler, men ikke feige våpen eller killstreak rewards.

Og hvorfor det? Alle kan spille på samme måten, alle kan bruke de samme våpene, alle kan bruke de samme killstreak rewardene.

Det er forøvrig utrolig tåpelig å skrive et langt innlegg, og så skrive at du ikke gidder å svare mer i denne tråden fordi vi ikke er enige med deg.

Lenke til kommentar
Så du mener at alle burde springe rundt med nootube, fordi da er det ikke feigt lenger?

Om 1 bruker noobtube, og 1 bruker M4A1 for eksempel, har noobtuben en gigantisk fordel. Da sier det seg selv at det blir feigt.

Det er ingen som får killstreak og ac 130, atombombe eller EMP med Grenade launcher. Hvorfor er gl et problem når andre uten gl dreper MYE mer?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...