Gå til innhold

Din mening om noobtube i MW2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Tuben er helt grei jeg, Men det er One man army greiene som må fikses. Tbh så ser man fort forskjell på en som kan spille med tube og en som ikke. Jeg har aldri brukt den mer enn akkurat til å få shotgunen til mastery så personlig er jeg elendig med noobtube. Tbh så er det flere ting som er mer OP enn Tube. Chuck Norris Airsupport med CBpro f. eks. CG med CBpro er bare helt latterlig. Attensyvogåtti akimbo eller ranger er minst like OP i mine øyne.

Lenke til kommentar
Artig å bli drept på en bane, feks Afghan, før du i det hele tatt har fått starta. Flyger en noobtube over hele mappet rett i trynet på deg.

Er egentlig ikkje så veldig forskjellig som frå å spawne rett foran fienden eller i åpent terreng med ein harrier retta rett mot deg.

Har egentlig ingen veldig store invendingar mot bruken av GL, skal du spille vellykka med GL så må du være forholdsvis god til å sikte slik at granaten havner der du vil ha den. Får du fienden for nært deg så er du i trøbbel.

Dessutan er det ikkje så stor forskjell på å bruke GL til å fyre av ein granat inn i eit vidndu samanlikna med å skyte nokon gjennom ein vegg med LMG eller å spurte fram å drepe fienden med kniven.

Det einaste som er irriterande når andre bruker GL er om dei faktisk er gode til å bruke den slik at du dør ofte, men det er ikkje så veldig kjekkt med ein god sniper som tar deg kvar gang du kikker rundt eit hjørne heller.

Realistisk er det med GL også, om du skal snakke om realisme så er det å springe rundt med akimbo våpen eller med kniv mykje værre. Spesielt den vanlige kniven sidan det mykje godt er umogleg å gå fra å holde eit våpen med begge henda til å dra ut ein kniv og stikke motstanderen så fort med kniven. Då er tactical knife mykje meir logisk sidan du tross alt holder kniven i handa frå før av. Er forøvrig litt rart av at du dør momentant av eit risp med kniven men du tåler eit par kuler i hodet fra vanlige våpen.

Lenke til kommentar
Er egentlig ikkje så veldig forskjellig som frå å spawne rett foran fienden eller i åpent terreng med ein harrier retta rett mot deg.

Har egentlig ingen veldig store invendingar mot bruken av GL, skal du spille vellykka med GL så må du være forholdsvis god til å sikte slik at granaten havner der du vil ha den. Får du fienden for nært deg så er du i trøbbel.

Dessutan er det ikkje så stor forskjell på å bruke GL til å fyre av ein granat inn i eit vidndu samanlikna med å skyte nokon gjennom ein vegg med LMG eller å spurte fram å drepe fienden med kniven.

Det einaste som er irriterande når andre bruker GL er om dei faktisk er gode til å bruke den slik at du dør ofte, men det er ikkje så veldig kjekkt med ein god sniper som tar deg kvar gang du kikker rundt eit hjørne heller.

Realistisk er det med GL også, om du skal snakke om realisme så er det å springe rundt med akimbo våpen eller med kniv mykje værre. Spesielt den vanlige kniven sidan det mykje godt er umogleg å gå fra å holde eit våpen med begge henda til å dra ut ein kniv og stikke motstanderen så fort med kniven. Då er tactical knife mykje meir logisk sidan du tross alt holder kniven i handa frå før av. Er forøvrig litt rart av at du dør momentant av eit risp med kniven men du tåler eit par kuler i hodet fra vanlige våpen.

Fullstendig enig.

One free internet for you

Lenke til kommentar

Jeg synes at folk som klager over noobtubers rett og slett bør lære seg å passe seg litt mer og å se seg rundt. Folk som har danger close oppsett, har ikke cold-blooded, så det er enkelt å se dem på UAV. Det er også enkelt å høre hvor eksplosjoner kommer fra og å se røyken fra en granat som farer gjennom luften. Spill smart, ikke mindless run'n'gun...

Som vi er enige om, er det stor forskjell på dårlige og gode spillere som bruker granatkastere. De dårlige er de som aldri oppnår killstreaks, og som avfyrer på helt feil tidspunkt/sted. Selv oppnår jeg lett 11-20+ killstreaks når jeg bruker grenade launcher. Uten One Man Army hadde dette blit mye vanskeligere, og jeg synes egentlig at den bør endres til å kun kunne bytte til andre klasser enn den man allerede har, og at man ikke får mer/ny ammo av å bytte.

Heller irriterende for de som blir meid ned av noobs med noobtube..

Om du gang på gang blir "eid" av "noobs" med granatkaster...er det kanskje du som spiller lite smart?

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar

Om du gang på gang blir "eid" av "noobs" med granatkaster...er det kanskje du som spiller lite smart?

Fullstendig enig. Det finnest mange måtar å beskytte seg mot folk som bruke GL, ein av dei mest innlysande triksa er å bruke blast screen som equipment og ikkje bevege seg for nært veggen som er bak vindu og døråpningar.

Dei aller fleste som bruker GL skyt berre rett inn gjennom vinduet, det som då skjer er at granaten forsvinn tvers igjenom rommet og treff den bakerste veggen. Om du står heil oppimot vinduet så er granaten ofte så langt fra deg når den eksploderer at du overlever.

I tillegg så kan du lett ta ut GL brukere ved å holde deg i dekkning slik at du er vanskelig å treffe med ein granat eller alternativt bruker fart for å komme deg heilt innpå fienden med GL.

Lenke til kommentar

Eneste de trenger å gjøre med tuben er å fikse one man army slik at den ikke kan spammes. Ellers har jeg særs lite problemer med den. Sliter mer med CP og kniv eller Akimbo 1887. Disse krever jo ikke at du sikter i samme retning som fienden engang. Hva med den sinnsvake rangen og nøyaktigheten på alle AR's?

Get over it and adapt. Spillet funker fint som det er.

Lenke til kommentar

Så, du klarer ikke å spille med noobtube, er det sånn å forstå?

Personlig syns jeg det er mer retarded å spawne på samme sted 7 ganger på rad bare for å bli drept av en CG som har markeren på samme sted ...

Det er IW's feil. Noobtube er spillerne's feil, da alle kan velge å bruke eller ikke.

Lenke til kommentar

Så, du klarer ikke å spille med noobtube, er det sånn å forstå?

Personlig syns jeg det er mer retarded å spawne på samme sted 7 ganger på rad bare for å bli drept av en CG som har markeren på samme sted ...

Det er IW's feil. Noobtube er spillerne's feil, da alle kan velge å bruke eller ikke.

Kan ikke alle bruke Chopper Gunner? Forklar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...