bj0rn Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg har lagt merke til at det finnes noen favoritt rock band tråder her, så jeg tenkte jeg kunne starte en tråd der folk kan få si sine favoritt rockeband. Det kan være alt fra "snill rock", punk rock, hard rock, 50-talls rock eller hva du nå måtte høre på. Men det er ikke nødvenddig å ramse opp alt en har på PCen sin da, venligst hold dere til ca fem band. Rock Artister går også ann! Mine favoritter: - BON JOVI (skal til og med på kosert med de i sommer ) - Metallica (er vel egentlig et metal-band, men det er da ikke så stor forskjell på rock og metall) - Goo Goo Dolls - The Offspring - Rage Against The Machine Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 -Noxagt -Boredoms -Low -Spiritualized -Acid Mothers Temple Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Turboneger Godsmack Black Sabbath (Ozzy) Lenke til kommentar
weex Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Audioslave Soundgarden Alice in chains Steve Vai Tool Stein Arild Lenke til kommentar
Tigerboy Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 -Bon Jovi -China -Kamelot -3 Doors Down -Good Charlotte -Nickelback -TNT -Def Leppard -Petra -FM -Firehouse -Bonfire Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Rage Against The Machine og Audioslave Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 AC/DC Rainbow DIO Foreigner (de gamle platene) Iron Maiden Offspring Metallica +++++++++++++++++++++ MANGE flere Lenke til kommentar
kongkrone Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 AudioslaveSoundgarden Alice in chains Steve Vai Tool Stein Arild Stein Arild? Er det et norsk band? Hvor får jeg kjøpt CD?..... Hadde det vært Stein Arilds ville jeg trodd det var danseband (svensktopp) Lenke til kommentar
starfish Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Led Zeppelin Guns 'N' Roses AC/DC Pink Floyd Iron Maiden Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Mye snacks man kan ramse opp her, men hva med noen av de nyere hardrock banda? Nightwish Ayreon Kamelot Symphony X Secret Sphere ... allerede oppe i 5... jaja. Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Van Halen ooo_ Det tidlige, og det meste videre, er jo genialt. Lenke til kommentar
MacGyver Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Det finnes bare en Sjef: Bruce Springsteen & The E Street Band Lenke til kommentar
camaro1967 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Mine favoritt Rock/Metal band er.. -Metallica -Black Sabbath -Nightwish -Godsmack -Dimmu Borgir -Disturbed -Marilyn Manson -Clawfinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå