Loalz Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som har lest Forrest Gump og som vet når og hvor handlingene skjer? Lenke til kommentar
Driftsleder Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Kun sett filmen, den var grei Lenke til kommentar
FuckedUp Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 GREI?? Du har ikke noe rett til se på film! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Synes ikke den er sååå bra som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
FuckedUp Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Mener jeg, hvis du tar en skikkelig filmkveld og ser den over og over igjen, alle ganger med forskjellig "mål" ved å se på, da ombestemmer du deg sikkert. Det er mange skjulte beskjeder der. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 GREI??Du har ikke noe rett til se på film! Tidens mest saklige innlegg... Lenke til kommentar
FuckedUp Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 GREI??Du har ikke noe rett til se på film! Tidens mest saklige innlegg... Måtte bare kommentere på det. Lenke til kommentar
RedBowlingBallRuth Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg har lest Forrest Gump, og må si at filmen for en gangs skyld var bedre enn boka. Ikke misforstå, det er ikke en dårlig bok, men ingen høydare i min mening. Men når den i tillegg må måles opp med den geniale filmen, taper den kraftig. Filmen følger ikke boka slavisk, så man får mange nye spennende og til tider tullete scenariorer Forrest havner i. Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har lest litt i boka. Men jeg mener at oversettelsen er dårlig. Jeg liker han oversetteren vanligvis (han som oversetta Ringenes Herre blandt annet), men i denne boka har han lagt inn masse skrivefeil. Vil anbefale deg å lese den på engelsk i så fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå