Bruker-133566 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har en iPhone 3G med programversjon 3.1.2 (7D11). Har selvfølgelig litt musikk på den også, men nå lurer jeg på hvordan jeg kan slette en og en sang fra den? :S Synkroniserte med iTunes, men når jeg velger det bandet eller den artisten jeg vil ha, legges ALL musikken fra bandet/artisten inn på telefonen.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
probin Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har en iPhone 3G med programversjon 3.1.2 (7D11).Har selvfølgelig litt musikk på den også, men nå lurer jeg på hvordan jeg kan slette en og en sang fra den? :S Synkroniserte med iTunes, men når jeg velger det bandet eller den artisten jeg vil ha, legges ALL musikken fra bandet/artisten inn på telefonen.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? lurer på det selv.. utrolig plagsomt. også det med at når jeg har f.eks 3 band på telefonen og skal legge til et band til.. må jeg synke musikken til PC-en først, SÅ synke dem tilbake med det siste bandet. jævlig plagsomt når jeg har massevis av musikk på telefonen. Lenke til kommentar
GTB Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Huk av for å håndtere musikk manuelt i iTunes under alternativer for synkronisering av musikk. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ja og under fanen oversik i iTunes huker du også av for "synkroniser kun avkryssede sanger og videoer". Under musikkfanen velger du "Hele musikkbiblioteket" ikke "Markerte spillelister, artister og sjangre". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå